24h購物| | PChome| 登入
2005-02-20 23:33:50| 人氣111| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

傷了你的心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~~~~~親愛的媽咪~~~~`

我又做錯了>.<....!!媽咪,我知道尋晚是我的錯。我是不應該時常向你發脾氣的。星期日又因你無留飯比我問題向你發脾氣,每次發完脾氣我都好後悔。是真的!

唉!!我是真的不想發脾氣的,可惜我個人就是很容易躁及煩.....以往的男朋友都係因為咁樣覺得我short short地。哈哈!我有好努力改進架,但好難改呀....所以每次我發脾氣你都當我自己發顛得架啦,唔好理我。

我都好佩服媽咪你可以有咁好咁好的脾氣,呢樣係真架。我成日唸:「如果我有你咁好脾氣我實好得人鍾意,大把好女婿比你揀,哈哈!」點解你的優點我又遺傳唔到,「鍾意自己一個人喊」呢個缺點又遺傳哂架呢??難明難明!!

我地個個都知道你的辛苦同偉大,但我地唔識表達架。我地鍾意寫多過鍾意講,因為我地好含蓄。含蓄的女仔先得人鍾意架嘛,呢個又係遺傳你,哈哈!!所以你唔好唔要我地呀,無左你邊個照顧小bb?小bb無左你會日日唔願走,變化石;無左你,邊個照顧我?我無左你會無我最鍾意的拿破崙食;無左你邊個煮飯比我地食?我地無左你會變埃塞俄比亞的飢民;無左你,邊個幫爸爸洗衫執手尾?爸爸無左你會生蟲架!!呢個家無左你會發毛添.......總之好核突!-_-

不過,我地唔係當你工人呀,因為你實在太重要啦!!少左你,呢個地球未必識得轉!!見到你和爸爸都很多病痛,我們都很心痛啊!所以我地就決定請辛苦左咁耐的你和爸爸去.....旅行!!係開開心心的旅行呀,最好勁開心!~^0^~

錢.....遲d搵得返。錢財身外物,我地許家唔在意!呵呵~~~~~撐左咁耐,實撐得住喎,加埋阿嫂同阿b,許家八個人一隻獸,天都撐得住啦!!不用愁!仲有我咁努力讀書,遲d有份好工,你想橫撐直撐,點撐都得啦!!

開心又一日唔開心又一日...希望我唔好再令你唔開心啦!!-_-我會盡力學習你的優點架啦!希望我做到,因為做左幾年都做唔到喎竟然,改變缺點真係好鬼難,哈哈!我會努力……媽咪你都唔少器,實會原諒我,係咪?以上講的句句屬實。衷心講句:

※真的對不起,請原諒,我們都想你及全家開開心心※

台長: 小恩子

您可能對以下文章有興趣

人氣(111) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文