24h購物| | PChome| 登入
2004-08-08 19:22:21| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日記+...想寫的東西

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚(今朝?!)都5豬做乜又訓5著=v=

咁老豆訓左呀媽又未返咁就緊係打機架啦

點豬天外比人刪左=-=

嗚...咁就冇打到變左on icq=v=

本身見到雞雞...on左-v-

叫佢唱歌比我聽哄我訓覺點豬佢搞下搞下就冇唱到5比我聽丫=^=!

激死...

之後就anson老豆又叫我睇電視....

陰陽路=v=

想我嚇到5敢訓咩...

雖然我細佬開左電視但我都係冇睇到=v=

5豬佢地2個係5係夾埋..

2個都叫我睇wow=v=

5得丫....發惡夢架

eric個衰野成2點都5訓=v=

哈..早豬叫佢唱歌比我聽啦-v-

之後呀媽返左..即刻off電腦

咁就開返部手提啦

就見到d message喇=v=’

咁就開始玩sms啦>v<”

開始玩咁我細佬就叫我落去食消夜咪落囉@o@

丫丫丫...因為我個肚o係度叫丫ma-v-

衰小淋話我食到變肥婆要減肥5巧喊喎=v=

一定5會....我宜家日日食巧克力當飯都仲得丫...wakaka

而且都冇人會介意啦=v=有人介意先算囉//哈

一路買一路玩sms...

之後比呀媽話我咁夜仲玩喪架??-v-我冇理佢

我有我玩佢有佢講

哈..同小淋玩玩下冇啦啦按錯野咁就變左傾電話喇

哈....小淋d功力巧勁丫@@

可以令到我訓覺丫.....哇哈哈

頂5順..咁就訓左

************************************
發左個夢....

令到我學懂了更多...

至於o個個咩夢...

am....

想知就問我啦=v=

我5打出黎啦...



不過呢個夢令我知道.....

有太多太多事勉強不了,特別係愛情

只會令我感到煩...

我不再勉強愛情5代表我5對愛情執著丫...

只係我覺得勉強得返來的不是愛情

當中係冇左愛情既元素...哈

我仍然相信愛情,靠直覺去等待愛情的來臨

不是我的就算很努力去維持最終都會失去..

明白了成長了

不會再主動去尋找幸福....

因為不想再一次的受傷了

唯望幸福會主動出現

因為...

我太累了..要一個令我感到安穩的地方




眼淚還是會不期然的流...

衰婆和衰佬呢個名....或者可能只會在回憶中出現

不知道,他還記不記得

台長: 呀草
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文