24h購物| | PChome| 登入
2004-03-22 18:26:00| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不定期 交換日記 040322

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我現在係CSC , 極無聊呀 ~寫下個無聊日記先 ~~

今日派番個份Reflection report …….個分好 ok ga……..A-
but……..下一次做唔番這個Standard就死~~~

Lecturer said : …你第一次做Reflection report , 唔知我個要求, so 做得差唔緊要,下一份你要有進步 , 咁個分就可以拉高d …..可以3: 7 比例咁計啦….

But……….以我個situation 來看 ,好唔得wro…今次…A- ….何來咁勁……………下次又點能reach A wro……..玩我咩…………..




突然 , 亞茄彈出來, 嚇我一跳 ~~死野~~!! 傾左一陣~ 佢又走左啦~~佢話我好無聊wro ~~

又continuous 我個日記仔先~~




唉 ~~ 星期三係 mkting interview la ~~ 有d worry ga ma ~~
interview 唔單只要求broad sense之外 , 仲要 對答如流 , 逝不底頭 ! 表現極度自信 ~~

ohhhhh~~~~~ lee 幾日與報紙 作伴…….其實都唔係睇好多~~都係”立”過 , 太多issue , 太多我無咩興趣的issue…………睇到眼都突埋~ !視力模糊呀….

Hope the question is not as difficult as 中國三農問題!~~
TRY my best , 扮鎮定呀 ~~



 近來有d內憂外患的問題令我好煩……….. 我唔知! 唔係我話事 , 亦唔輪到我理 !! everythings 交比GOD 決定啦!

台長: YaFFin ~~
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文