24h購物| | PChome| 登入
2008-08-19 18:48:06| 人氣62| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

军训完囖.~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

终于军训完番离了.
辛苦.5好玩的.
比人拣咗入嗰嗰什么阅兵班.
简直就系痴线.
嗰2嗰死秂咪霸.啫系教官.成日都话最后一次.
最到成嗰钟之后到差5多食饭先肯放我哋走.
踏步踏得快 踩5上鼓点就闹q我哋话.你他妈猪啊.走得么快飞啊.赶鸭啊.
又话,我没叫停.就算前面有一堵墙.也要给我走过去.
痴线嘎.
练到脚痛.腰痛.

嗰间死人宿舍.得1把风扇.仲要挂系门口.
一边3张陆架床.一共6张.净系吹到前面两张.
我同梁倩莹.郑绮莹.朱朱训最后两张.
dd风都无.热到热痱都生.
所以5晚都有同梁倩莹.朱朱过阿毛距哋间房训.
真系笑死我了.晚晚都笑到鬼甘夜.都系围绕一个人离讲噢.
真系笑傻秂了.
嗰嗰秂就系阿袜了.

阿袜嗰名既来源系甘既.有一晚.我见到距着袜训.
跟住我就话.点解距着袜训既.
第2日.D秂就帮距起咗嗰花名比距了.
好深刻啊篇日记.担水劈柴.仲话系赵万里写比距既情书.
又围绕阿’袜’呢嗰读音.系度造句.物色到好多靓仔.根主最后一晚.劳委话.训教系比阿袜最好既礼’物’. 真系笑q死我哋
仲有啊.距有嗰爱好.就系夜晚黑妈妈系度睇书噢.笑q死我哋.

桶人:
呢嗰秂犀利辣.去军训.5记得摞袋去.净系记得摞嗰桶.所以叫桶人.我开始以为系呢嗰捅.
去到码头先知.距傻傻哋甘.好好笑.仲死甘摞d好笑既音调读’担心劈柴’呢篇日记出离.
有一晚.D秂收埋咗距条军裤,距死稳烂稳.稳咗好多间房.
条裤收埋系阿袜度.跟住后离话条裤系距既.
距话.艾.无玩辣. 跟住我哋就话.算辣.阿袜听日请假咪得囖.
话5着袜5比军训.到时你送埋对袜比阿袜咪算囖.

桶人又系住系桥东.第日可以一起番学.

腊肠: 桶人问距叫咩名.距话陈雅文.跟住桶人话.下.陈腊肠.?跟住话.下.陈腊文.
so.就叫距腊肠囖.哈哈.腊肠5整头发裹时嗰样好似阿袜嘎.
连嗰教官都听到话系陈腊文.
有一晚.距洗咗头.无焦发.距对住块镜.话.死拉.我觉得我好似冼东妹啊.
其实真系几似.桶人条裤就系腊肠收埋嘎拉.
最后一晚表演.距上台做主持噢.佩服啦.

劳委: 做咗好多年既劳动委员.所以嗌劳委囖.
晚晚我哋笑阿袜笑到到拍床.跟住距成日都话.无嘈啦.
我5够训听日会头痛嘎.跟住我哋又笑啦.或者就沉默.5出声.
距弹咗起床.打座甘坐系度.跟住我就话.你睇下距似5似打座.
根主D秂又笑啦.系最后一晚.距先5话我哋嘈.

阿妹: 同距哋班既秂好似.可能比距细挂.所以就叫距阿妹
最后一晚我哋嘈.跟住到距话啦.距话.无嘈啦.训啦.
跟住劳委就话.拿.5系我讲嘎.跟住我哋又笑啦.


小雯: 距同h一个班.又系住我桥东.住系我前一条街.
我阿妈既同事既女.好高噢.
第日番学又一起啦.哈哈.

班长. 距系1班.同我哋一间室.几靓女下.都几高.
虽然距5系班长.但.我第一眼就觉得距好有做班长裹种气质.
所以我就甘嗌距啦.D秂后离都甘嗌距啦.D秂都话好似班长甘.


仲有D秂5知咩名.都好好玩.不过可惜全部都5系我哋班.
可能同我哋班既秂5岩话题.所以就甘啦.
仲有感谢我哋班既一个男.虽然5知咩名.多谢距帮我摞水桶.哈哈.

系阅兵班度.h企我前面.我成日都讲D嘢瘾距笑.笑到鬼甘.
笑到我哋两个傻啊.跟住嗰死秂教官就话我.你牙齿佷白啊.
跟住死秂桶秂就话一转身就见到我面部肌肉系度抽搐.

甘本人最大既优点就系笑.我都无办法嘎.




仲有.香港D秂都离咗军训.见到个靓仔啊.好靓仔啊.
成日着粉红色衫.带眼镜.我成日行过都会嗌距.不过距成日都好惊讶甘望住我同h.
食饭裹时距又坐系我哋对面台.我见到.又同距摆下手.距依然系好惊讶甘望住我.
跟住有一次.经过距间房.我叫距.我话靓仔.跟住企系门口个个嘢望住我.我话5系嗌你啊.
我系嗌入面粉红色衫既靓仔啊.跟住距见到我即刻kam被.训低.跟住起番身.
D秂就话.噢...有秂沟你.哈哈.

见到距.我又霖番起黄梓轩.距应该比我的王子大小小吧.艾..




军训D嘢系甘多.

---------------------------------------------------------------------


琴晚去咗鹤洞宵夜. 希望mo5好比距阿哥闹啦.
我都5识讲啊.
你送我番离.特别系的士度.有一种5知咩感觉.
不过我永远都会记住琴晚的!.

台長: 只因迩孬。
人氣(62) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

a 妹
洗p甘讲我啊
2008-08-20 19:28:43
版主回應
哈哈.不是辣..
嘻嘻.
2008-08-20 23:16:16
GG
妖,,
咩对我嘅印象咁唔深刻嘎..

讲笑啫,哈哈.
我知你係挂住讲d搞笑野.
2008-08-20 23:27:25
kristen
哈哈哈哈
你們就好啦
玩得感開心
真好,,!
今晚聼完你感講,,
俄鎮的很開心
那俄們不要回想過去了
俄們重新認識巴,!
2008-08-21 00:17:23
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文