24h購物| | PChome| 登入
2008-04-30 23:49:51| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最后一次.呢排身体不适.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台






今日.一般开心. 来回加埋成5.6个钟头车程.弱智嘎.
电影都睇咗3部了.番黎成3个钟.5知咩路度塞车.兜路.
仲糸塞车.番到黎成6点几了.


今日第一个玩既糸个个洗衣机.我第2次玩了.同长龙个个差5多.
开始黄鼠死咁望住地下.跟住我死咁嗌距.望啦望啦.5恐怖嘎.
距死咁踩住我只脚.死咁嗌.我就糸度死咁笑.不过真糸好过瘾.

第二个玩既糸鬼屋.实在好玩.辉爷.俊俊.猪兜.黄鼠.疯牛.毛毛.我.阿拉伯.师傅仔.林旭.紫纹.h.州州一齐玩.开始猪兜死咁话我仲惊过你地啊.跟住又扮晒野咁行第一.死人阿拉伯排紧队个时死咁嗌我比个位距.睇距个样.仲胆小过我. 跟住终于排到我地了.d人都行得好快.疯牛一直都企糸我隔离.行到中间.前面d人行晒前面了.得番我同阿拉伯.疯牛糸度.死人阿拉伯又5敢行前面.一见到有d人弹出黎.又5敢行过去喔.一掉转个.成个人撞落黎.踩咗我都5知几多脚.一直企糸我前面.阻住晒.中间度.d人话.哇.个度有个人啊.可能距地以为糸鬼.
diao.点知糸个工作人员mou咗糸个角落个度整紧野.吓楞死人了.5知边个扑街踩到我对鞋都甩.可恶.

最后就糸玩激流.妈的b.d水冻到我弱智.感冒更加严重了.
昨晚咳到5点.咳醒了.坐起来咳到眼泪都飙.
阿妈起身比咗d油我搽.跟住训番了.起床后.又糸咁.日.
今日落车裹时真有点舍不得.话晒都糸最后一次去旅游.
如果杰杰在就好了.vee今天串合了包包同阿鸡.黄鼠同lu婆.鼓掌鼓掌.

妈妈听日番清远.我要独自一人看病去了.可怜.谁能陪我?,哈

今晚同lu铭.黄敏.毛毛.qq.芋头去了某人生日吃饭那里吃饭.
他妈的.有只狗吓到我冚家产了.搞到几多人望住我.
喝了酒.每个人都喝了.除了芋头.
番到黎.妈妈问我糸醚饮酒黎.咁都比距识穿咗.
跟住我话糸啊.跟住距就话我.喉咙痛仲饮酒.








今日送咗只edc既cd比小毛.距梗糸开心感动啦.
背后都5知几多辛酸史啊.
不过今日见到某人比咗d野黎.突然觉得好5开心.
觉得自己比你既野只糸好细微.跟本比5上.









某人话我衰.话我踩距.鄙视距个d.
吹啊.你以后想我讲我都5讲先啊.


5通失恋净糸可以用酒黎麻醉自己?
你糸咁.阿b又糸咁.
希望家姐能快乐.






糸间房只敢忍住咳.忍住的感觉真难受.
还有谢谢疯牛旳细公仔.没想到你会买来给我.

台長: 只因迩孬。
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文