24h購物| | PChome| 登入
2006-10-04 16:52:40| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

☆我愛insurance☆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日收到一張生日卡同一個郵包~

郵包喺肥鷄喺澳洲寄番黎嘎~(俾傢姐嘎化妝品優惠券兼雜誌)


媽咪收到兩樣野好激動甘叫我落樓拆野~

嘩!!!!!收到寄俾自己嘎信,真喺差D開心到喊~見到信封喺手寫嘎我更加激動~

捧住封信..我感覺到自己頭上有個光圈~!

小心翼翼甘拆開個信封....喺一張生日卡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!多令人振奮的消息啊同誌!!!!!!!!!!!居然有人記得小妹生日~而且送埋生日卡~太感動喇!!!!!!!

打開張生日卡,上麵寫咗好多祝賀我嘎說話~再T埋署名嘎地方大大隻字寫住











er.....(好大滴水喺個頭上麵流落黎)

我居然墮落到.....枳有保險公司記得我生日....
哎~真喺笑爆嘴.....

其實...我知道自己今日真喺好過分..所以我唸,我應該公開道歉!
李生!對唔住...要妳為小妹操心喇..內心實在十分過意唔去...

但是我唸妳誤會D野...我唔喺要妳送野俾我...我枳喺希望妳會記得我生日~
好可惜..妳居然可以好冷靜甘話”同埋,我喺唔記得咗你幾號生日,我都唔想呃你,唔記得就唔記得 ”見妳甘直接講齣黎..真喺好想笑~

要重新講俾妳聽?唔好意思...我冇哩個打算~唔記得就唔記得喇~走到哩步我喺未應該再做D野?沒這個必要吧..

到E+先知要喺妳日記上齣現喺一件甘難嘎事...

that’s ok~喺我太高估自己..

唔緊要~冇人記得亦都唔喺一朝一夕嘎事..

冇必要再為哩D事傷心..大個女喇!要明白乜叫真乜叫假~亦都明白愛一個人喺要適可而止~我愛妳..而妳枳喺中意我...

距離唔喺問題?哩個講法喺對兩個真心愛對方嘎人而言~或者我又是揀錯咗條路黎行..兜兜轉轉..究竟幾時到終點?

點解我反而會覺得離個終點越黎越遠?



PS:

哎呀呀...手機sms到冇曬錢喇~頭先仲唸住make a phone call俾人tim~點知個電話小姐竟然話:”您的儲值卡上餘額不足,請馬上充值”充咗冇幾日咋~..不過....算喇!都是冇所謂!充咗繼續同人sms~反正冇人會介意~!

就甘樣喇~....

UP完~




台長: ■巫小小■
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 日記 |
此分類下一篇:俺是什么人?
此分類上一篇:不愛白不愛

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文