24h購物| | PChome| 登入
2004-01-12 00:17:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ㄖ*.1月11日*.ㄖ

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚~~要去練波呀~~仲要練三個鐘呀~
諗起都有d攰啦~~不過~見到我既隊友仔之後~
我們的歡笑聲~~已帶走我的疲倦了..好開心呀~







今晚~~竟然要練體能喎~~呀...好攰呀~
不過~~都捱到三個鐘~~好彩好彩~~
過程中~~不斷收到隊友的慰問~支持..
好多謝你地呀~我...想...我冇事既~











練完波之後~我同瑩妹去左買宵夜食呀~~yeah~勁開心呀
佢買左車仔麵~~我就買左碗什錦粥呀~~哈~
食過什錦粥未呢~~好好味ga~~呵呵~乜都有ga







我地等私家車個時~已經開餐啦~好好feel呀~~下次再黎過呀~
不過~好多途人眼望望咁~~哼~~未見過人地係街邊食野咩..
d小販都係街邊賣野啦....膚淺~










總之好開心啦~~真係好好feel ga~碗粥特別好味呀~
可能我地好肚餓啦~~哈~~從未食過咁好味既粥ga~~yeah











返黎途中~我地好似開演唱會咁呀~哈~~好正呀~~
衰鬼~~搞到我好想唱k仔tim~我諗你都係ga啦~ha
之後~我地就好似巔左咁係咁唱歌啦~~死未









哈~~點知返到黎~你又話想去唱k啵~yeah~
好岩呀~~你地係咪夾埋~ga~冇理由咁岩啵.
好想好想~~唱k仔呀~你地..陪我去呀~一定要呀









今日心口冇咁痛啦~~yeah~聽日要睇醫生~而家先黎唔痛~
想點呀~~玩野咩~~不過都好既~~好過痛死我啦~he~
好驚呀好驚呀~~聽日又要自己去睇啦~~朋友仔~
真係要保佑我呀~~知道ma~

台長: 小二
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文