24h購物| | PChome| 登入
2005-09-24 08:11:31| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唉…家人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚好早就瞓,十一點幾就瞓了…因為有d唔開心…唔想俾屋企人知,唔想佢地擔心…輕描淡寫咁去帶過就算了…阿爸阿媽係唔會明的了…阿媽呀,你知道咩叫做知易行難嗎?我都知我唔緊張的話會做得好好多,我知我用平常心去面對就唔會咁…但有好多嘢唔係話做就做到的麻…緊張小姐由我搬返來一開學就跟住我成長了…十四年了,佢跟住我十四年了…無論做乜嘢,佢都要跟住我,我已經努力咁同佢講拜拜的了,但真係話拜就拜的嗎?神呀…救命呀…

唉…我同阿哥呢幾日為咗部腦而「冷戰」,雖然平時都冇乜點講嘢,但係呢幾日阿哥對住我講嘢的語氣係一百個熱加一百個冷(唔會變成暖的),哈…好燥呀(一百個熱),叫我時就毫無温度可言…唉…阿哥呀,唔好咁啦,唔好咁晦氣啦…你好聲好氣d的話我會俾得心甘情願的哦…你可唔可以唔好咁呀?我唔鐘意俾人喝的呀…

唉…去o camp最後一日的立志…我要愛我的家人,用更多的耐性去對佢地…但好難做呀…

神呀,求你教我去愛我的家人,去愛我身邊的人,更去愛一d我唔愛的人…

部長,你點呀…好痛嗎?你要休息返多d,咁你隻腳就會快d好返的了…有d咩就叫我去做啦…前晚的事,sorry呀…因為嗰一刻個心實在太亂太驚了…sorry呀…

台長: 胡胡
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文