24h購物| | PChome| 登入
2004-07-14 14:20:42| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

七月十四日星期三

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

早上十一時徐徐起床
陽光明眉,風光如畫
一時多少豪傑...

只要不放棄自己,再努力
他日定非吳下阿蒙

艾紛~ 我深信我們仍未輸的~!!!

唉~做乜都提唔起勁...
因為太想踼波
如果唔係今晚學跆拳道,一個人都一定走左去踼喇~
仍然好想買件波衫~~ 千金難買心頭好!
唉~~巴治奧巴治奧~~~點解我碌碌下有千幾蚊咭數架~
咁我點買你件衫呀~~~?!?!?
今日仲上左yahoo拍賣場睇睇~
不過又驚d衫係假,恐防有詐~

尋日喺荃灣三聯書局睇左一陣"十問張五常"
個作者唔佩出書,唔佩做教授
我冇睇內容,因為呢個對作者的人格無關
我睇左後面一篇叫"我看張五常"
個作者用市井之徒的用語來指責張五常,完全係全心全意評擊
根本唔係學術交留,亦唔係互相指教~
作為一個教授,其身不正,簡正人人得而誅之~
買佢本書,無疑助長歪風~!
講起都激氣!

下午再同艾紛去左麥當勞,食左兩個半包
夜晚去學跆拳道,haha~另外兩條友冇黎lu
得我同三個幾歲的小朋友做初哥~
不過冇所謂啦~

唉~個病仲未好返~

愈覺得有d高學歷的人的人格根本就係差到極點
今日check城大個e-mail,話編輯學會有條友做假帳
坤左十幾萬,終於俾icac拉左,判左監~
個e-mail交代返詳情
讀到城大竟然咁賤格,騙學校錢~~!!!哼~
我好欣賞人讀書叻又謙虛~不過...唉~
加埋"十問張五常"的作者...
佢雖然冇犯法,不過人格劣得很呢~

台長: wutlun
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文