24h購物| | PChome| 登入
2004-06-01 12:22:02| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

六月一日星期二

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日天朗氣清,最宜遠行。
嘩哈哈,本公子終於識打標點符號喇~~~

而家一路聽緊joey...好好聽~
尋日踼波,太耐冇踼,認真麻麻...
黃,司徒,麥,梁都入了球,獨我没有。
又傷左隻手板,會唔會自此多左條手紋架???
仲少少拉親隻右腳添,射波發軟蹄,左腳又唔太靈光。
而家行行企企架啦,都唔知點解仲係咁攰,咁眼訓?!?!

今日下午會去梅窩,我都未好過既,幾好~幾好~
呢排得閑就練下詠春拳,自學既~
我諗過,呢個社會太多惡人,我脾氣又唔太好。
以前見對方人多就忍讓,人少就反客為主。
太危險喇,讀書再多,成就再高,俾人打死左就乜都化為烏有喇。

從來都冇對生命有咩苛求,生命不在乎長短,在乎精唔精采。
何況我一出世已經喺地府門口行個個圈,不過我搖搖尾巴走了。yeah~

台長: wutlun
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文