24h購物| | PChome| 登入
2003-10-28 22:14:30| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

見工逸事!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

晨早起身(其實都不過十點起身啫~~)走去見工,冇錯,我係去見工,見Baristas,簡單D講即係沖咖啡,其實之前見過幾份類似既工,不過因為經驗問題見唔成,咁又係既,話晒沖咖啡唔只係咖啡粉溝水咁簡單,點會話做就做吖!所以今次我真係諗住純粹見工,預咗唔成,一D都唔緊張!尤其當我知係女人in既時候,更加打定輸算,因為女人既準則最難捉摸.我諗住求其in完就算,所以同個女人天花龍鳳咁吹咗一輪,雖然我平時見工吹開,不過今次預咗唔掂,當然係加多兩錢,佢問我對咖啡有咩認識,我咪張平時睇埋睇埋既照背一次law,問我識唔識煮咖啡,我答識,不過係唔識用加壓器law,其實咪即唔識,但佢又好滿意咁點點頭喎!!吹完一大輪,佢同我講,葉小姐,雖然你經驗上係輸小小,但我地公司會有三個月培訓俾返員工,應該可以彌補你既不足,遲D我地會通知返你上堂時間ga la!咁即係點!??女人既準則果然難捉摸,俾我遇著佢,都唔知係我唔好彩定佢唔好彩!!淨培訓都三個月… hehe…
返咗屋企後突然興起整野食,所以學人整洋蔥圈,當然我就覺得幾好味(呢個當然!!)但我細妹就話我再整埋D奇怪野食就同我死過喎!!(家陣D後生真係唔好老脾!!)仲同我媽講話唔俾我入廚房!!hahaaaaa~~亞媽,唔係我唔肯學呀,係冇人識欣賞咋!!
仲有!今日無la la俾人問候,佢仲要係圖書館都忍唔住問候我,真係服鬼佢,家陣D亞伯脾氣越唻越暴躁,好心就輕鬆下la,咁好易爆血管ga,你話係咪呀,尹同學!!?

台長: 媛媛
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文