24h購物| | PChome| 登入
2008-09-09 10:00:35| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐冇試過有鑊.... 一有就杰左,仲要係我地既命脈red rooster.....想死.... 尋日以為同john講完冇事,我個email都已經係俾sohka 同charles cc john..... 點知............ 我都估到sokha會forward俾miranda.... 咁miranda又一定report俾cathy知啦.. 其實所有鑊最緊要唔係唔俾客知..係唔好俾cathy知...
今次真係shit shit都冇咁shit... 灰左.............. 等陣下晝開會........... 死緊.......... charles話hard to explain... 但係真係冇得explain... 係我錯既... 即使supplier放蕉皮都要我踩落去先會跌倒...

快d搵我見工啦唔該
但係其實唔係幾想做coles group target個d 囉.... 我都唔知想做咩...最好唔駛做

台長: 王大可
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文