24h購物| | PChome| 登入
2007-06-18 12:16:59| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

海下之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日去左海下,不過陰天,d珊瑚唔夠靚,但係都ok呀~~

約10點半,由於唔熟老爺...唔敢遲到呀~~haha...點知原來佢都遲到...仲有win兒,win兒今次唔係遲好多,good!! 係西貢入海下都要成9個字懷疑...因為車費要10蚊wor,貴過choi hung入西貢。坐到呆滯...出發之前去左百佳,竟然有6支裝紅酒,好想買...哈哈。不過我唔鍾意飲紅酒ga...champagne,i love champagne!!!

第一個地點係石地碼頭,大家都話唔要,又行返出去轉去沙灘。一堆人放緊狗....我最憎沙灘有狗...我唔想游狗尿囉...仲要係我最唔鐘意既短腳狗...好核突呀.... 如果係金毛or雪橇就好d囉。

落水好凍...fanny帶左年宵calbee potato chips同喜力啤酒樽吹氣... 但係calbee太漲喇...拎唔到既.. 最後fanny拉住ivy水泡出發。edward就要拎住calbee,好可憐.. 老爺仲慘...留係沙灘看袋... 我就攬住喜力啤酒樽出發,win兒自己有個水泡。4粒好努力咁游,點知出到浮ball都未有野睇。跟住d人話過左碼頭先有.....waaaaaa,點游呀~~~ 都要游啦...游左唔知幾耐,又真係有d野睇wor。

第一次浮潛,幾好玩呀~~ 影左幅帶googles既相,睇下fanny幾時send返比我,呢篇diary唯有用住自己d相先啦...
返去之後,老爺佢地租左隻艇,我同fanny同老爺去左第一轉,正呀~~勁快到珊瑚區。返黎又到ivy/win兒/edward出去。返黎既時候...我地係岸到見到佢地隻艇好耐ga la,不過唔知點解成日轉黎轉去都行唔到直線... 再近d既時侯....終於知道點解喇... 因為佢地調轉左船頭船尾方向,超搞笑....

食完野再出多左次... 返黎既時候潮退.... 見到好多海嵾...勁似屎... 再近d有海膽,浮ball範圍內有好多海星~~ 成地都係,不過見唔到大海星..得d勁細粒,但係都好開心,好得意呀

老爺同edward出最後個轉,返黎既時候唔駛撐咁濟...浮ball水位係腰下面...好搞笑...但係佢地都堅持撐入黎...最後成5點先走..玩左成日~~tired呀...

終於去左ivy講個間thai restaurant到食飯,好味過巷仔。最好味係青口同泰式炒河。好怪囉,佢叫我地講number,但係menu冇馬拉盞炒雜菜,佢好似唔識落單咁,我地唯有轉炒芥蘭,但係唔係時候食,所以一般,巷仔既馬拉盞炒雜菜係幾好食ga.... 下次一定要係度食到馬拉盞炒雜菜係!!!因為之後我地叫左個餐牌冇既野又叫到... 可惡....


p.s...有個迷...懷疑要開個file俾yeehing wong同adam鄭...潮退之後當然d水係會返返黎啦,但係迎浮ball到有一個位好似有個泉位不停咁湧d水上黎,彷彿有水怪一樣....太古怪喇..我地4個迷女郎都唔知點解呀...

台長: 王大可
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文