24h購物| | PChome| 登入
2004-07-14 02:05:13| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

泰國9人行~第二天~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17/5
一早就要起身食野,食左個buffet早餐,唔好食既~ 就起行啦,跟住就去左蛇園啦,睇人地捉蛇,哎,無啦啦要聽個talk,哈哈,算~ 我同gavin都飲左佢一杯蛇酒,都無蝕抵~ 跟住就去左所謂既皮革廠,行左陣就閃,再跟住去左食燕窩,gavin仲夠膽再食高麗燕窩,補死佢啦~哈哈哈~ 跟住去左dream world到玩,一食完個lunch,就開始去玩啦,我地plan 好晒個行程~ 我地玩左飄雪樂園,哈哈,係入面我地又玩野,又搞事,人地個個都1,2 個人去玩個滑雪梯,我地就成9個人一齊玩,連d工作人員都撞散,哈哈哈~ 跟住去左玩其他機動遊戲啦,最尾最好笑個個game係叫hurrican~ 個DJ泰仔識講中文粗口,哈哈,一玩到要濕身個時就大聲講濕撚晒~ 笑到我地死,跟住玩第二圈個時,我地知要濕就叫定濕撚晒,點知就比佢FAKE~ 仲寸話無濕到哈哈~咁~ 哈哈哈,哎也,真係FAKE晒~
再玩多個圈,真係再濕啦,落黎就再寸我地濕撚晒抵撚死~ 哈哈,抵死得佢呀~
我地就反寸佢好撚野~ 哈哈哈~ 勁好笑~
之後就濕晒咁上車~ 去葩提雅啦~ 因為太累就訓晒,點知我就賴野啦,做左video既主角啦~ 哈哈,跟住去食飯啦~ 哩一餐都ok既~
食完野,就去睇sexy show~一枝獨秀,哈哈,ruby同agnes都要睇埋一份~
話內容太露骨啦~ 哈哈,不過好好笑囉~
睇完就去行shopping mall~ MIKE~ 各有各買野,就再去食翅~ 跟住返酒店~ 我地返到去就左出黎飲野~好難先搵到d正經既bar~~飲左杯Irish flaming coffee~ 聽左陣live band唱歌就走lu~ 哩d氣氛我同阿如都二口同聲話令人諗起女仔~ 哎~~飲完就走lu~個個都好累,無玩到就訓左lu~

台長: FAT
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文