24h購物| | PChome| 登入
2008-05-29 01:02:09| 人氣470| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

屯門區最差禮貌學校

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



保良局董玉娣中學

這間中學雖然是間BAND 1的英中
但是上至老師下至校工的談吐都比BAND 3的學校差
"叻"o既是學生
但係咩形象都給這些STAFF破壞了

我這個星期call了很多學校問書單
當然有被拒絕
但是態度最差真係董玉娣
個staff竟然呼喝我"不要再打來"
大佬呀我地都算係大公司
係我求你攞書單
都唔係好似乞丐咁比你呼呼喝喝
平時去呢間學校搵老師同做書展都已經覺得d校工好串咀
但係都係第一次好似人地d促銷電話咁比人喝
離譜呀真係

第二差又係保良局呀
百周年李兆忠

惡晒la d保良局band 1
雖然係你地唔比生意我地做
但係唔見得我地好想做你生意
鬼唔望正x訂唔夠書
你地d學生黎買
仲要過左9月
我地唔比折添呀


其實唔係band 1的都惡
梁銶琚呀田家炳d副校長同老師都好nice
而且好多學校都比資料我地參考
拒絕的都好有禮貌
都冇話對書單書商唔公平咁
個市場咁大
正x都算係獨市la
對我地仲唔公平la
同埋正x都已經在學校直銷
我地攞少少資料參考一下
又唔係話要走到去學校搶生意咁
d人要係學校訂左就唔會走黎買la
走得黎我地度買
證明我地係有實力同服務留得住d 客
不枉我地年年都間間學校派d折扣貴賓卡
老師們你們享受我地的服務同折扣時
都應為我地打算一下
正x真的那麼好?
我地教科書就唔會賣咁多年都仲賣緊
我地做書單的話
連學生平時買書攞張學生證黎都有折
咪有助提升課外閱讀lor

台長: 放狗的售貨員
人氣(470) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

收番你隻狗啦-.-
都唔知你做乜? 你都識講自己一間大公司啦.
如果有無聊推銷電話打去你公司, 你say左no都仲打既, 你都會叫佢唔好再打黎啦下嗎-.-?
先諗下係咪自己不停打去攪出呢個問題.
同埋我想講 董玉娣不論係stuff同學生都係好.
其實你唔滿意人地學校點解幫親其他書店既, 就好應該檢討一下自己先, 又可能學校同其他書店有約有身呢? 唔好唔幫親你就亂咁吠先得架.
你係做得咁成功, 咪唔好賣比佢囉, 駛乜燥底?
如果係咁就死啦, 間間學校你打去唔幫親你就開個post鬧人一獲, 咁仲得了既?
出黎打工成熟少少, 試下換轉角度睇下野啦小朋友-.-
2008-07-17 09:34:49
路過
對你言論極之有意見...
非常認同上面果位講既野
睇番你之前既post 話人係小人
可以見得你自己唔係? :]
自量下啦香港人 打得開門做生意就唔好咁啦 影衰自己 我係你老世一早炒左你~
我都去過董玉娣同百周 非常好既中學黎
你咪試下去band3學校囉 分分鐘你未入去已經比人小老母 好地地都要唱人? 咩叫小人@@?
2008-07-17 09:39:41
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文