24h購物| | PChome| 登入
2004-10-23 03:46:07| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一些感覺...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇打中文...果然慢左好多好多....

前日又去左Soup Kitchen, 今日好d啦~多左好多helpers,如果唔係就會做死我...
覺得都幾好彩,其中一個helper係我既同班同學...Audrey...佢有車,所以每次都可以車我去kitchen...佢好好人ga, 仲叫我halooween 去佢屋企玩. 我諗我應該會去...雖然我會有take home exam...

昨日好累...好唔舒服...因為暈車浪...同埋冇食lunch
去到Pescadero...真係唔舒服,好想同個mentee講我想返學校,下次再同佢傾計...
但為左唔想令佢失望,我最終都勉強地繼續...好彩都可以支持到最後
佢教我Spanish...都幾難ga...因為唔舒服,都真係冇乜心機學tim...><

夜晚係college night, dining hall 有好多好味既野食^_^
但係又因為唔舒服,食乜都冇胃口....唉....
坐我對面係兩個好搞笑既男仔...我冇見過禁無聊既人...不過我羨慕佢地可以禁有活力...佢地收集dining hall所有既氫氣球,然後綁住個籃,令佢可以係空中浮游...佢地用不同既野做試驗...個樣真係好認真禁...我冇幫到佢地手,只係不斷禁笑.........^_^

之後去左Alternative spring break 既briefing,見到katey好積極禁宣傳,見到佢活躍於不同0課外活動,觸起了我以前上莊既感覺...為ocamp忙碌的情境...雖然上莊唔太開心,但呢種經歷,機會的確只有一次,錯過了,想捉也捉不到...到了year three,誰人還有心情上莊?

近日看hebe的日記,才想起我已經有了下下莊了...感覺的確有點失落...時間很無情...滄海桑田,誰人也阻不住...hebe說"上莊是三年,不是一年..." 講得好,但我卻永遠都做不到...我想這是我大學生活其中一個遺憾---一個就算時光倒流,亦改變不了的遺憾.....我想,時間的有限,人事的因素....是我永遠都控制不了的

------------------------------------------------------------------------

覺得自己這一個月係ucsc,真係冇乜有意義既野做左...
生活太少壓力,令人好難積極...
好多野做 (都唔係d乜有意義既野), 個人成日都幾累...提唔起勁真係做d野出來...
時間過得好快
要捉又捉不住...
同Business好似絕了緣
對這種生活模式
又愛又恨...
知道其他係香港既同學好忙好忙
我成日問自己
究竟來exchange, 真正既意義係乜??
玩....我在香港一向都唔係太玩...
學野...學到既野好似好唔實在...
休息...花一年時間,金錢去休息...
究竟我自己依家做既野,對於一個交流生來說
係足夠或者不夠?
不過點都好,
我會好好珍惜這一年

------------------------------------------------------------------------

做野成日都集中唔到...
我想我可能依然掛念香港的人和物...
好定係唔好?
我自己都唔知...但係有d野,永遠都係好難去解釋,好難去避免...
對於工作,我好三心兩意
工作以外,我的心思,時間可以好集中...這是我欣賞自己的地方
這是好或是不好...我不想去想
原來自己都不是理智的,還是跟隨著感覺行事...

------------------------------------------------------------------------

近日重看自己的日記
驚覺在這一年多的時間中
有很多事情都有好大的轉變
亦是我從來都沒有想到的
不過,我多愁善感的性格,仍是改不了

做了很多事情,但可能它們不是向著同一個終點...或許這就是年輕人的特權...不想去後悔...改變不了
亦做了很多沒有結果的事...總算是一種經歷...有點可笑...

現在,我只想好好珍惜自己喜愛的人和物
活在當下的感覺






台長: ~寥若晨星~
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文