24h購物| | PChome| 登入
2005-11-20 22:52:19| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

終於去到香港迪士尼樂園啦~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好開心呀,終於去到香港迪士尼樂園啦~~
本來之間有些少阻滯以為冇得去,最後總算去得成呀~~~

Natalie & 我一早到達,但因為本港居民在入場前可在售票處退回$50,我地足足排咗成個鐘先退回$$才進場.

一進埸,見到donald,daisy,ploto,goofy,mickey, minnie立即排隊同ploto & goofy 影相,我仲話如果見到Pooh,一定要同佢影相,Natalie話前面橙色的東東不是嗎???
oh~~~我立即飛奔到那兒,本想排隊和他合照,點知...因為人數太多,截了人...
(wu~~~~~下次我一定要同佢影相)

這天很是多人,不知為什麼,我們取的第一張FASSPASS是"飛越太空山"但時間是在5:30pm才有得玩...而下一張FASSPASS要在2:30pm先可再取.我們只好排隊玩了~~

第一個玩的game是buzz(已經大約一點),本想玩WINNIE THE POOH 個game, but FASTPASS一早就派晒,而且又好多人,我們都沒有玩....

我們只係玩了很少的遊戲(因為有太多人排隊...),buzz,米奇幻想曲,火車,探險世界隻船,飛越太空山,獅子王慶典(好似冇啦...下次要玩埋其他!!!)

最好玩是飛越太空山,本想再玩多一次,但係好多人排隊...(如果玩嘅時間可以長D就好啦,好似好快就玩完咁)
BUZZ都好,入面好靚~
米奇幻想曲好真實,真係有香味,風吹及有水嘖出嚟~~好立體,正~~~~~
火車...係全日最唔好...冇乜野睇...
探險世界隻船都OK啦,最正係後面"水神"及"火神"果part~~~~
獅子王慶典好好睇~有我鍾意嘅彭彭^^

至於全日嘅精彩"花車巡遊"及"煙花"都好精彩~~~~

全日我們只是和GOOFY,PLOTO,& 松鼠影咗合照相相JA...

看完煙花.到WINNIE THE POOH 隔離的SHOP 購物,還撞到了中學同學"WINNIE YU"~
她在DISNEYLAND工作呢~~~~

台長: 維尼
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文