24h購物| | PChome| 登入
2005-03-05 12:12:08| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

03/ 02 我地"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





3A 藍波比賽, 同3C"
我地係佢地落去換衫之後..
即刻諗 一陣D"口號"^

打鍾,
比利即刻拎3A牌落去.
我地都即落去, 基基買水..
我去倒水..
其他人都企好自己個位 ..

開始LU*
大家都嗌 ..
我同梅梅就" 錄場波 同埋"影相^
努力=]
LIU SIR都落左黎 ..
仲教佢地點打^

我地繼續嗌=]*
最後..左^
唔緊要 ..
嬴同輸都冇所謂"
努力左咪得囉^

我地又"團結"左喇^^

同MIC"霖霖"KAT一齊上番5樓=]


我地係落去 ART ROOM前"
畫靚個黑板.. 因為3A愛佢地MA^

ART"
我地諗住佢地入黎時,拍手GA!!
MS YU話唔好 ..叫我地扮冇野"
咁算喇 ..

畫畫..
之後MS YU同我講.
如果我地想"鼓勵支持"佢地<<
MS YU肯幫我地^

打鍾,我地即刻各就各位..
兩排"咁企係ART ROOM門口..

MS YU 就幫忙講D鼓勵說話=]
我地比D"藍波隊"行先..
大家"熱烈歡呼"."拍手" ..
好YE@H ^
超好FEEL =]





台長: WINNIE
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文