24h購物| | PChome| 登入
2004-01-01 18:26:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

New Year"s Eve

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2003年最後既一日我都要返工啦, 不過老闆竟然好好人地我地1點, haha...又有著數! 不過我都好負責地做到2點幾先走架! 之後就陪左好友C去老尖買野!!! 其實我都唔係好明點解佢買d咩都要比我過目先...有時我覺得咁大個人, 自己可以決定有餘啦, 而且佢既重心都唔係我, 係佢男朋友嘛, 問我都冇用架!!! 而且仲要on the way既時候比我收到一個令我好唔開心既消息! anyway...我當然好樂意陪佢去, 因為我都順便行下街嘛, 只不過我怕幫唔到佢o者!
之後食埋野大家就走左lu...因為今晚既節目我地唔一齊過啦! 好奇怪吧??!! 但係諗諗下又唔出奇既, 我地d班人裡面個個都要同男朋友過除夕夜, 我當然好識做地冇提出有咩節目大搞啦! 而冇男朋友既我就同左都係冇男朋友既好友V去左佢朋友既BBQ, 好奇怪啦...我竟然應承去喎! 可能因為上次平安夜我唔得閒去佢朋友既BBQ, 所以今次補返數啦! 好彩最後都玩得幾開心...雖然我唔係好多出聲, 但係我都覺得大家好好玩!

P.S.就快到2004年既時候, 好友K打長途電話比我呀...開心死我啦! 不過比佢快左一步! 點知到左12點既時候, 又jam哂線! 搞到我打唔到比佢, 真係激死...好彩後來都打到, 不過就遲左好多啦!

台長: 晴天
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文