24h購物| | PChome| 登入
2004-06-21 00:39:23| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6月20日 馬季收鑼日!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

馬季收鑼,最後一個race day!~
入職時候經歷唔到開鑼,終於經歷到第一個收鑼日,所以我都好投入!
Last day真係好多call, 不過最後一日無所謂啦,咪當玩囉!

返o左馬會電話投注一年,真係學到o野。
Management, relationships, communication skills不在話下,更加埋身o既係對人o既感情同態度。
媽咪o係我o地細個時成人話:「要人對人好首先要你對人好;你點對人人點對你」,呢個真係好o岩好o岩,大家實驗o下都明o架喇。
返工之後更加學識即使人o地對人唔好都唔應該氣餒,累鬥累就等如怨怨相報,o的客講o野態度差應該更加好聲好氣,個感覺比大家差鬥差舒服,初時我都係忍唔到串返人,不過條氣咪又係頂住頂住。以直報怨,李Sir都教過,咁樣做,更加緊要o既係令o的客以後對其他人態度好o的,就好似一粒種子咁。(不過呢個可能純粹係我天真o既希望…… >.<”)
讀soc. work讀到上腦,咩事都會諗起點可以o係呢個專業度practice出o黎。
其實對client都係咁,教授成日都話好多時o的client都會test o的worker, 開始o既時候會唔秋唔睬,或者態度惡劣……我o地要有耐性,有心,先可以做到賺得對方o既trust,先做到一個好worker。
事實証明,我o既心每個人都感受到。今日有一個女人,收線o既時候話我好好,真係好鼓舞!好開心!
引用返鄧姑娘o既說話,「真」係最重要o既,做任何事都要用心,其他人會感受到。當我好投入咁接call、微笑緊 o既時候,即使得把聲而見唔到樣,對方都會感受得到。
呢樣o野我以前好堅守,不過隨住人漸漸長大,受到「污染」之後開始灰心,開始摒棄呢o的信念。童真依然應該珍惜。
返o左呢份工之後講o野係順o左有禮貌o左,唯一始終改唔到我o既講o野o既時候o既eye contact,因為我根本唔會見到o的客……

放工之後返屋企食飯慶祝父親節!要返o爹o的自己整o野食,呵呵!
一家四口齊晒人,好開心!
天時熱熱開冷氣打邊爐,又真係估唔到!呢個屋企真係揹笑……
父親節快樂!
無意中名o爹o的媽咪睇o左明珠930《非常外父揀女婿》,幾好睇!又搞笑! ^^

無啦啦落好大好大雨~
漏夜出聽日「升中伴我行」開briefing會o既「agenda」,我都係唔可以夜訓o架喇……

飄忽o既我,突然又唔勇敢o勒喎……呵呵!
冇意義囉……
我覺得個故事仲未完……

逸事記趣:家姐剪o左好傻仔不過又好可愛o既陰!
Liplip終於決定陪我去北京,仲快過我過數!我話同妳講o既事妳一
定好有興趣o架!
同阿Kay放工返屋企,Ringo打o黎話o係架輕鐵上面見到我o地o係下面
行,哈哈!佢話完全唔認得阿Kay,但係又講得出人o地個名喎,傻仔,
俾o的sense啦!

更美的都會脫落,最愛都會散去。

呢個星期太多o野忙,除o左幾個鐘訓教之外完全non-stop,好多想記低o既o野都未記。
好似前兩日去in. 夜孖孖o既時候,個社工問我覺得自己係一個點o既人,呢o的問題永遠最難答,要講一日一夜都未夠。我係咪一個慢熱o既人,真係一個迷……
最玩o野係佢問我屋企人知唔知我參加呢個計劃,我話知o架,不過諗諗o下其實冇喎,佢撩起o左我呢個問題喇……
夜青?或者我曾經都係。真係好想接觸o下佢o地!

For我o個o的將會in. o既同學:我o係沙田火車站搭85K去,86K都ok ,頌安村落,中心o係頌群樓地下(唔係新居屋o個邊,係公屋,即係落車右手面),唔駛八個字到。佢問o既o野好大路,即時諗出o黎o既,例如點睇夜青呀、知唔知個計劃係點呀咁。我覺得自己表現一般,各位加油啊!

台長: 朱姑娘
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文