24h購物| | PChome| 登入
2004-02-03 00:14:56| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2月2日 又充實的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

勤力o既好學生一早就去print notes~ 一式三份~ ^^

一日六堂~ 堂堂都早過professors, Daniel仲同我同阿May傾計~

又第一次正式同貓貓姐傾計~

行UC梯竟然執到我親手串o既車厘子,邊個朋友跌o左呀?真係有緣,跌o左都執得返~ 玄~

去百佳買奇異果~

努力起埋2nd minute, William唔駛吹啦~

阿May同o的group mates上o黎rehearsal, 好熱鬧呀!我都好興奮咁同佢o地傾計呀!CC好細,o個個都識o既……hehe~

今晚層聚,幫阿鐘手煎餃子~
做層代……當幫o下大家手啦~

Ringo, 雖然唔知你咩事,不過希望你好快冇事啦o下~ 有咩隨時搵我啦~

我知佢唔會想我唔開心o既,所以我會好開心!

我要慳o的,慳俾將來個BB,哈哈~

車厘子指數:9粒車厘子

台長: 朱姑娘
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文