24h購物| | PChome| 登入
2004-01-04 22:32:13| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

突破結業禮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

自星期二去完突破結業之後, 我成個人就散左喇(都係累左2日,之後每朝都要去補習), 因為我一口氣玩了二關繩網, 但真係勁好玩, 站係好高好高位置的感覺好”正”, 你地有否嘗試過呢?

我係第一次玩咁高難度既繩網, 未玩之前仲以為類似中學宿營玩過d繩網,好容易咁, 點知去到現場, 大家都有點驚訝: ”好高呀!” Tiger好衰咁嚇我地: “你地買左保險未? o個到一年跌死一百幾十個人架~”

哈哈, 我最鍾意挑戰難度, o個到仲有攀石(其中一項至愛), 不過冇得玩. 但原來繩網同攀石好唔同, 前者好著重一組人的合作, 特別是pair-work, 後者著重個人的突破, 挑戰自己如何用最快的時間攀到頂點, 仍耐力的考驗.

我玩既兩關繩網, 十分著重平衡力和同partner的合作, 可惜不能完成第一關, 但最重要是我同partner互相合作,互相支持,我最buy就是當中的過程, 結果是怎樣只是次要的. 哈哈……你地知唔知我竟然係高空中站立了半小時, 感覺好舒服.(我都唔知係咪傻架?) 如果有機會, 下次一定要戰勝這一關.

突破義工終於完結, 不過遲d又可以見到班義工朋友, 期待1 月中的行山日, 又係我其中一樣至愛.

台長: WingPui
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文