24h購物| | PChome| 登入
2006-12-07 19:21:55| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日文能力試三級

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十二月三日

個日要考日文能力試,成晚訓唔著, 七點起身再温多一次, 八點出門口, 去到要排隊入去, D人見到咁多人排隊仲以為咩事tim, listening 好多都聽唔到, 都唔識, 但文法又好似識識地喎, 明明做past paper 個時好多都唔明麻, 仲做錯好多, 咁點會識做呢, 唔明唔明???

唔知合唔合格呢???

考完試, 佢揸車黎接我, 一身鬆晒, 我地去左旺角拎旅行資料, 我地諗住去番禺, 去野生動物園, 睇馬戲, 本黎諗住去油麻地旅行社報名, 點知佢話星期六報唔到, 咁我地去整眼鏡, 之後係朗豪坊食野, 因為要消費200 蚊就可以泊免費2個鐘, 我地去左一間餐廳食野, 但個set 好平, 二個人食左60 蚊, 本黎我地諗住去買其他野, 整到夠200, 點知餐廳人知我地泊車, 畀左張200 蚊既recepit 畀我地, 咁我地就唔使買野, 慳返~~~~

之後我地又去左hollywood 睇野, 我地又去左中旅問, 點知計下佢仲平過油麻地, 而且仲可以宜家報埋名tim, 終於報左名, 下個星期一同二去, 太好啦~~~可以relax 下~~~

行到六點幾, 我地就返婆婆屋企食飯, 食到9點幾, 佢就送我同我屋企人返屋企~~~

台長: happinesswing
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文