24h購物| | PChome| 登入
2002-07-19 18:05:38| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

累了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天真的很累了,不論physically or mentally都十分累,,,

自從我有左架車之後,實在太太太耐冇做過運動.早排隻腳有d酸痛,所以今日的起心肝,出去步行下,total行左大約1hour,嘩...返到lai,,very very tired,,好似行左好多個鐘咁,,,

不過,發現左d野bor..我行果條路,係我成日都會駕車經過既,從來都冇發現過原來四周d屋有d係咁靚,仲有原來沿途仲有一間小型既醫院tim,,, 我實在太過走馬看花la,亦唔太注意周邊既事,,,
我大家姐都有話過我ga,當佢lai到nz既時候,我帶佢去睇我間polytechnic,之後佢問我poly對面個building係咩lai,我話唔知ar,佢就話我向到日日返學都唔知果間係咩!!,,,,點知佢一睇o者,原來有個牌寫住"Catholic Church"...
haha...

而mentally上都好累,,, 好累...

台長: wing
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文