24h購物| | PChome| 登入
2002-07-15 18:04:01| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冇電

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係新學期第一日返學...
唉... 今日第一堂,返1點,咁我諗住12點15分出門口la,一上到車,如常"tak"車la,點知"tak"極都"tak"唔著??
抬頭一看... 幣la...

尋日,我諗住返學之前,抹下架車la,吸下塵...點知唔夠光,就開左棧燈(車內),不過,吸完塵之後,就唔記得關返棧燈...所以,架車咪冇電law, 咪"tak"唔著law...

之後,冇辦法,又要趕住返學,咁唯有搭的士返學la,,,之後,再叫我朋友lai幫我rechange個電law,,,

我dady ar 佢不單只話唔幫我俾的士fee,仲問我點解搭的士,唔踏單車返學,,,,??!!welwel..."~_~
俾佢激死,,,hahaha,,,

希望聽日架車冇事la,,,

台長: wing
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文