24h購物| | PChome| 登入
2007-05-11 21:02:53| 人氣64| 回應0 | 上一篇

11/5

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於考完EPA同中史*
鬆左一口氣!但係仲有好多野要做...
下星期一仲要考跳舞,,
但係我已經練到隻腳腫曬!痛死了!
又要練6月2號D管弦同CHOIR*
之後又要操返D英文,MATHS,IS*
攰死LU,,到唔知撐唔撐到考試....
這次真的" ON MY GOD " !!!

愈來愈怕同人相處...
我不善於溝通,我怕你們誤會...
我EQ低,又怕你們對我反感...
我說話太直,也怕你們成為我的敵人...
很想存在於1個只有我的世界*
雖然會寂寞,但有沒有人也沒太大分別...
人們都不懂我,,也不知我的需要!
但,1個人可以不用笑面迎人,,
也可用心機算盡的去做事!
可惜,,這真的沒可能發生,,我太妄想了!

聽SUKI講左某人D野!
發覺某人不只冇大冇細,,仲賴得就賴!
如果你認為我冇資格唱,你咪同MISS講囉!
三個人坐兩張chair好委屈你咩?
咁委屈唔好唱呀笨7*
何況係校工排少左chair,都唔關我事!
仲有呀,MISS既然簡得我唱,,證明我有資格唱!
你話我唔係SOLO,我冇資格唱!
都唔見得你好有資格囉!日日遲到的SOLO*
等你有1日做左我MISS先話我冇資格la...
你想我唔唱,我咪唔唱囉!好巴閉咩?!
廢事要你再次咁委屈,又要你再開金口去話我!

台長: rain_miu
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: * +◆°l|心情日記”..+* |
此分類上一篇:-W-

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文