24h購物| | PChome| 登入
2005-05-11 19:18:27| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

行山(84b3)爛頭營!!>< (8/5/05)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日好即興咁應承咗同泰林行山, 因為佢遲啲要攪個camp¸所以要上山site visit…本來佢成cell人都去, 但到最尾, 竟然有好多人臨時甩底, 最後得返我, 泰林, 超賢, 同埋阿東四個人~~~
我哋今次去既目的地係大嶼山既大東山, 係大嶼山第三高既山~~
我地約咗喺東涌出發, 之後買下啲乾糧就撘車去伯公坳上山…今日天氣好好, 又唔太曬又唔太熱~~我地一路行一路傾計講笑, 好開心~~~
幾經辛苦上到個site, 真係比個camp site 嚇親, 所謂既 camp site就係一間間隔到勁遠既石屋, 每間石屋啲門窗都封實晒…又冇水源, 而四圍啲草又生到我腰咁高!!加上今日好大霧, 我諗夜晚住喺度真係超恐怖!! 我地上到去就四圍視察環境, 遂一睇下每間屋~~佢地又講下可以點利用啲屋玩活動~~
我地又喺其中一間屋出面 “開餐”, 點知我哋紙巾又冇乜都冇, 但係又要食罐頭食橙, 攪到撈咁攪~~最慘係冇水, 好在泰林帶咗兩支水, 其中一支攞咗嚟洗手~~大家好唔合衞生, 但係又好好笑!!^^
我地行完成個site, 發現哩度係 “百無”, 不過都可以俾啲細路體驗下既~~
大約五點, 我哋驚入黑危險所以衝落山~~!! 攪到我個膝頭哥因為狂落樓梯有啲痛~~~
不過又真係幾好玩!!
之後去咗食少少嘢就一齊撘地鐵返屋企~~~今日我覺得好充實同埋幾好玩呀, 好開心!!!

台長: wingsze
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文