24h購物| | PChome| 登入
2004-02-17 00:16:54| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Donald’s 投影燈!! (16/2)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好靚呀, 好靚呀…..上次喺旺角見到既唐佬鴨投影燈, 我今日終於買左啦….咁當然唔係我俾錢啦….hehe…不過真係勁得意….我一返到屋企就急不及待咁攞出嚟玩啦…..好靚好靚好靚好靚呀…我間房特然變得好浪漫, 有好多星星同Donald圍住我呀….如果有埋 background music就最perfect 嘞~~~hehehe….
今日好攰呀…雖然只係上左一堂, 但係都好攰, 不過今堂voice 都幾悶, Patrick不斷叫人俾反應佢, 但係都唔係太有效噃!!^^
不過今日堂上面玩果個超級急口令真係幾攪笑, 不過我覺得都要配合阿恆既演繹先十全十美囉….好好笑…記得咩” 黃巷狼犬”…” 旱巷糠” …..新身生國”…..”乞黑克國” 咁….真係好難講, 仲要講得有感情, 有節奏, 有高低音….攪咁多嘢….最後咪…..得淡笑囉…..哈哈哈哈…><

台長: wingsze
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文