24h購物| | PChome| 登入
2004-03-16 02:24:07| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27號 環球唱片記者招待會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

點幾去左infin等唔見...咪去埋北角等囉....又唔見....同埋阿浩搭搭下巴士去hq....阿蓉打黎話阿健上左lu .....shit...擒唔到入tim

去到hq......幫埋阿浩擒gilbert
雖然話就話阿健入果陣....無蝕到比d瘟神.... 不過擒唔到入始終都唔甘心....咪一直企左嚮出果邊,諗住博佢落黎買野食...瘟神就企o係大堂果邊...我地成班人o係度玩,勁q嘈.....

點知無啦啦成班sky同grace落哂黎....bonald唔知做乜爭d行左去瘟神企果邊...阿健又跟埋去...明明上車就次次都行果面出架啦....都仲行錯鮋?!
出到去.....8742仲未到...瘟神果班唔知佢地落左黎...仲企嚮入面....得我擒阿健...佢唔係好舒服.....我寸左佢yes"偷拍"d野..佢就淨係識得笑....阿浩又同阿健講我成日好掛住佢,日日都講呀咁....阿健又話日日都見啦~ 我都想呀日日見...明明就唔係日日都見到你, 唔通你日日發夢見到我定係日日都睇返我地d合照呀?????哈哈哈~~~~~~~~~
阿浩叫阿健同我影合照,我feel到佢其實唔係好想影....不過又唔想拒絕...所以同左我影..張合影到我地好攪笑....好唔知點咁....阿浩仲幫我影左張阿健單人
勁靚...thx!!!!

走果陣.....得返我同阿蓉同cebe走去搭的士,其他人就失哂蹤....
唔理得咁多照上的.....個的士佬好笑到叫我地去碼頭搭船去仲快....如果唔係塞車塞半粒鐘....就車左我地去碼頭...咁就15蚊...心諗行去碼頭好過啦....

去到尖咀,行緊去新世界中心...阿蓉見到8742..我地想跑過去,但係好鬼,又上左的,8742 o係架的士隔離果陣,阿樂仲望左過黎.......god...好樣衰呀,比佢見到我地幾步路都上的........................................8742剷左上停車場, 我地跑埋上去,見埋佢地入....不過都擒唔到d咩...唔好擒鮋...then見到大波ming&大獅子...佢地望住我黎講野,慌死我唔知佢地講緊我壞話.......不過大獅子同我say hi.....cebe大大聲幫我寸大波ming
見到瘟神黎到...諗番起佢地o係hq白痴左....笑死我喇~~~~~~~~~~~~~~~~

等唔切sky出....要走去同kk睇小春演唱會....三百八坐第7行
小春d排場係好得但係始終麻麻地好睇,好多歌我都唔識,又聽唔明佢唱乜
我仲唔知點解會白痴到同kk顛,衝左出去同小春握手...佢隻手好鬼"鞋"
kk仲諗住同華仔握手....好彩慢左步.........果場仲有千嬅,任賢齊,余文樂,鄭伊健....仲有eo個otto....睇完演唱會擒左otto~~~~~哈哈

跟著同kk去食車仔轱.....mandy打黎話流星花園個"青和"歐定興o係尖咀....我即刻死左過去.....之前有一排幾鐘意佢架...o.......but見到佢未執個樣..嚇死人....不過佢幾好人

台長: kaka
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文