24h購物| | PChome| 登入
2003-07-26 11:04:23| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

23- 25 日~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

23 號係我last day~~ hha. 返18:30~~個日係打風o既日子..晏晝係屋企..仲係曬到死死下.... 冇啦啦天都黑晒.落晒大雨咁...em.. 都冇咩心機~~~係屋企食左d 野就換衫..online...執下袋..就出去問人借cf card 影相la~~~

約左17:00 返到去..ha 我早左一d la..因為係街到落晒大雨..不如早d 上去坐下~~~ ho~ 好彩有m 瑪莉姑姐早放陪我..last 一餐meal. haha 3 個人夾.. 食左..細芝italian .. c.rice 飲iced chocolate~~ 都幾好味. haha.. 最後一餐免費pizza. 之後就要自己比錢食lu~haha 係個到影左都幾多相..同左d 呀姐影tim la~ haha. 返工..今日都冇咩客...打風呱haha我last 一日終於有d 貢獻啦~~~~~~ 我係地下做ursher!! 吸引倒3台客上來吃~haha因為有沙律送之ma!!!! 真係西利~ haha 收尾..收22:30~~ 都算多人陪我la..仲出左樓面影下相呀.拍下片呀咁~~ haha. 之後收工同呀yi 打左一鋪機tim!~~~ 就返屋企啦~

跟住online ~~~ 傾電話.. 食左d "藥" <<< 勁似安眠藥就暈左la haha

24 號~~

今日係辭工之後第一日放假o既生活~~~ em 同爸爸去左食飯之後就叫埋秋出來啦~haha 行行企企..玩左一陣.. ha 都唔知做咩好.就叫左紅姑..江文綸佢地出黎打牌. haha 仲有老馬..我同紅姑夾..h~o~我一開始..連食3 鋪~~yeah!! 真係西利ha 冇偈的.我一出世就係勁~! 之後都係咁打.. h~oh~o到紅姑.冇啦啦一開牌..成鋪13么咁款~~ 咁梗係起勢咁去la! haha 我地打打下至問人13 么其實係要d 咩~h~oho 最後~多謝呀秋出沖~~隻西hahahha 多謝..

em 我走先..之後..去左何婷屋企過d 相haha 佢間房而家勁正~得閒上去坐多d sin!
講完24 號~

25 號~

今天是家姐的生日. em 佢今年..23 歲了`大個女了~~有男朋友了haha 不過. 我都有呀h~oh~o!今日去睇人妖打排球2 o既12:xx 場~ 都唔係好多人.haha我今日..等唔倒mammi返黎...身上唔夠100蚊咁出去.. haha真羞家....em 今集冇上一集咁好笑..可能..上集第一次睇人妖做戲.. haah 但係個到都幾凍..可能係我仲有d 未好返~haha. 之後去左咁公仔..呀!又係爭少少...!!!! 不過....唔玩點知d 公仔咁經貴.咁難夾呢~~!!! 之後..去左食tea!!! 幾好味..呀都~~

之後去左買d 糖上去pizza hut 比返d 衫佢地. ha 一入到去..我手上o既糖...即刻冇晒....個到5 個人之ma....食晒一條snoopy 糖...痴線的. haha. 之後去左x !! 好好笑...總之一去到機鋪我就覺得d 人好好笑.. haha... 跟住入左朗屏...睇band show. haha..... 又係好好笑的..但係真係幾好睇原來. hha

行返出去個陣見倒呀田和呀兒wor!!! ho~ho~ 但係比呀田話我肥左..唔知點算...冇辦法的... hah

食飯有爸爸.有媽媽有爺爺..有姑姑..有家姐.有家姐男朋友仔..有雞姐~~~ haha 都..幾好食.又飽到死.~~ 之後返屋企. haha

16 歲的最後一夜就冇了~~~

台長: 雞姐
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文