24h購物| | PChome| 登入
2004-06-07 01:39:27| 人氣72| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大事件

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年6月5日

黃昏時份,接到朋友的來電,話要替小女子我提早慶祝牛一。本來應該開開心心的日子,因為一件我從未遇過 (相信亦會畢生難忘) 的事破壞o左。
  可怒也~~~兩位自稱「盧X庭 3C」的人兄(女的) 無故惡意襲擊我朋友,相方口角,但無繼而動武。在不知來龍去脈的情況下,真係把我嚇個半死(第一次遇到呢!)。同時亦發現原來我o既朋友個個心口都有個「勇」字o架,好「勁」呀~!(有咩事記得保護我呀~各位可愛o既朋友仔)
  當時雖然己經報左警,但等左一陣都無警察(浪費我地納稅人o既錢),而o個兩位姓「賤」既人(簡稱賤人)竟然想走。我o個幾位心口有個勇字的朋友,決定玩跟蹤(唔可以俾佢o地逃之夭夭)。當時o係充滿無奈同擔心的情緒下,我竟然喊左出來(真羞家~)。
  而故事o既結局就係俾佢地逃走o左,而朋友們亦向police落o左案,再見到佢地要即刻報警。

P.S.我真係極度懷疑我仲記唔記得賤小姐o既樣。而我同我親愛o既媽媽講番這件事,佢話我「欺善怕惡」(對於「欺善」這個評價我要保留追究o既權利,有誹謗 o既成份;但對於「怕惡」,我認o架,無計,典型o既香港人)

台長: 總裁夫人
人氣(72) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文