24h購物| | PChome| 登入
2002-10-18 02:35:41| 人氣105| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

旺角 Cyber City

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期三, 上完comput 之後, 天地堂, 諗住番hall 做下功課, study 下啦, 食完飯之後, 阿建話想出去買袋, 咁我又想買個手掣打機wor, 咁我地一行五人, 就出o左去旺角喇!!
去到之後, 就去o左旺角電腦中心搵手掣, 不過d 款都唔靚, 所以睇o左好多間都唔o岩, 諗住遲d 先再買過!! 之後就去o左星際同埋信和, 諗住去睇下game, 入番d 貨, 點知, 一上到去, 先發覺d game 鋪俾d 四仔鋪蓋過晒, 冇晒game 賣, 全部都變晒賣四仔lu!! 唉, game 都冇得買tim!! 好彩, 行行下, 見到有間又有手掣賣wor, 咁就去睇埋啦, 咁我見到有我like 果款, 咁我就買o左喇!! 都好, 冇game 買, 都有收穫 ^^
跟住我地就去o左同阿建買袋, 間鋪幾底o家, 買一送一wor, 我都想買o家, 不過呢排要save money, 都係忍下手喇!! 好喇, 阿建又買埋袋, 都冇咩地方要去喇, 咁咁o岩經過旺角間大機鋪, 時間又早wor, 咁我地就緊係入去行下啦 ^^!!
去到, 本來我都冇咩mood 去打機o既, 我都冇去搵高達打, 不過, 行行下, 見到一d 未玩過, 又想玩下o既機wor, 咁我就拉人一齊陪我玩喇!! 首先玩o既係單車機, 一蚊ja, 緊係玩啦!! 之前聽人講過好辛苦, 我就唔係咁信喇, 不過, 一開始玩, wa!! 又真係幾難玩wor!! 好難control o家!! 冇理由o家, 點知我一check, 原來我玩果部short o家wor!! 頂!!
玩完之後, 咁我又搵人同我玩電單車機喇!! 其實我之前o係新港間機鋪都見過o家, 不過果時得我一個人, 間機鋪又多人wor, 所以我廢事出醜, 冇玩到!! 今次就唔同呢, 又有人陪, 又冇咩人睇住wor, 所以就勁想玩喇!! 好, 開始喇, 哦!! 原來都唔係好難o者, 都ok 好玩o家, 不過就好似快o左少少finish 咁囉!!
玩完電單車, 佢地走o左去睇人踢波, 我就俾部飛機game 吸引住喇, 我覺得好正o家, 所以我又玩下喇!! 頭兩版都ok easy o家, 第三版就要d 技術喇, 好彩我都過到, 不過第四版就.....!! 不過隻game 真係好正o家, 下次都會玩多一次, 不過呢隻game 就靜態o左少少囉!!
做完飛機師, 我地就渣下d 平平地o既賽車機, 不過.....好幾陪都係short short 地o既!! 之後我見到有騎馬機wor, 咁我又叫人同我玩喇!! 不過, 我地見到有人玩緊救火game, 咁就俾佢吸引住喇!! 佢地玩完, 我同阿roy 就試下喇!! 哈哈, 都幾好玩o家, 不過就好似冇咩特別挑戰性囉 ^^"
玩完之後, 仲有時間, 咁我地又玩過單車機喇, 冇計啦, 平呀嘛 ^^"!! 我地唔用short 果部, 用正常果部玩鬥遠, 我地幾個各有win lost 咁啦 ^^
玩完o左幾鋪之後, 時間都差唔多lu, 咁我地就開始回程喇!!
呢個旺角遊又完o左喇, 睇下幾時又可以去癲下先 ^^ heehee
18/10/2002 風四字

台長: 風四
人氣(105) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文