24h購物| | PChome| 登入
2004-06-16 13:34:17| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心排球

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日朝早打完籃波, 點知唔記得帶條短褲, 唉, 等我仲帶晒野, 預備afternoon 打排球tim, 唯有著長褲打啦。

食完飯就返去才記, 冇咩人返o左, 得阿茄同佢個friend, 等o左一陣嘉儀佢地先落黎, 原來佢地一早返o左, 不過上o左去課室o者。

等了又等, 好不容易先多少少人, 咁搓一陣波就開game 喇。 呢排才記考試, 甲丙組冇得練波, 所以我地就有個場可以打波喇, 仲會叫埋d 舊生返黎tim。

開game, 而家越黎越好玩, 因為同阿head 佢地開始熟番, 有講有笑, o係場裏面吹水多過打波, 哈, 我都係得個玩字o既o者。

平時我做setter, 所以多數o係其他地方我就一定唔會打番setter o既, 好悶o家嘛, 不過呢, 而家同佢地打, 我做setter 又冇所謂wor, 一來, 我唔做setter 就o者係第二個set, 有時阿head 會玩野做setter...咁結果大家都知啦, 所以話就話打鎚手, 不過係咪真係鎚到波呢?? ^^"

二來我做番setter, 會有好大o既成功感, 可能平時練波做setter 做到好唔成功啦, 點set 都俾人話唔得唔得, 不過返到黎才記就唔同喇, 我做setter, 就會同阿head 佢地玩野, 甚至嘉儀阿茄佢地都玩埋一份, 快攻呀, 快X 二呀, 哈, 大家雖知道, 阿head 佢地唔係人咁品o家嘛, 我set 得出, 佢地就真係洞落去o家喇, 所以我地玩得勁開心, 不過...對隊就灰d....哈哈 ^^"

打波o者, 之前都聽過某幾個隊友講, 打波打到好累, 想打開心排球, 而家我就可以一個week 打一次, o係我呢個灰色o既排球生涯入面, 加番一d 色彩 ^^

12/6/2004 風四字

台長: 風四
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文