24h購物| | PChome| 登入
2003-12-13 17:00:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

難忘的生日前夕

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

06122003生日前夕
和家人食飽飽之後
就開始扮靚靚預備出門口
和你相約十點半在銅鑼灣地鐵站
一路上已經幻想見到你後會怎樣
話哂我等同你過我的生日都等足鰦五年
所以我好好好~~期待
我相信你在今晚會帶給我無限驚喜
我同你去到一間 cafe 到坐
十一點四十分你話要行開一陣
過了十分鐘你都仲未返黎
我個心就好急好急
因為我好難得先可以同你倒數過生日
無幾耐電話突然響起
我要在將近十二點時在銅鑼灣展開尋人遊戲
你叫我離開現場到樓下再向JP方向行
去到francfranc附近的馬路前停低
在倒數還剩下不到二十秒的情況下
看到對面馬路的你不顧一切的跑到我面前
說:我的小公主生日快樂
相擁親咀再擁抱
這一刻大家都完全忘記了這裡是銅鑼灣大街
我好開心好驚喜亦好幸福
因為你帶著在你2003年生日時
我買給你的同一款生日蛋糕
係一模一樣呀!!!
你話我同你一樣係最幸福的
所以生日的蛋糕都要一樣
你仲話我同你每年的生日蛋糕都要依款
除非依款蛋糕唔再出
真係不得了~~~~
因為係雪糕蛋糕的關係
我同你係飛快的返屋企
返到屋企即刻拆開這生日蛋糕
你要我入房等一陣比你預備
幾分鐘後你就拖住我出返個廳度
你在蛋糕上排出一個
點著二十一枝臘臅的大心心
我許鰦好多好多的願望
跟住吹臘臅食蛋糕
之後我就開始拆禮物
當然我係爆喊
仲要喊收唔到聲
相信等五年係值得的
因為你會花時間花心思
去為我做所有的事
這一晚係我最開心的生日前夕

台長: claire
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文