24h購物| | PChome| 登入
2008-12-10 01:26:45| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

老頭子,你最光輝的時刻是幾時?全日本時代?而我呢,是現在.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12月1日 星期一

是日返工~~~~
今日都唔係好忙,同埋....我已經唔記得今日有咩特別...................................................

ps:今日祥哥返黎la~~~~

 

12月2日 星期二

是日返工~~~~大感動,秋英終於返黎~~~~
我對今日都係無記憶.......只記得好悠閒~~~~

 

12月3日 星期三

返工~~~~
是日平靜~~~~但係sarah 多左一萬..................................好彩搵得到係邊個客.........
放工去左陪雯雯睇腳,醫師ge 地方比想像中好,但可靠程度成疑........

ps1:希望雯雯早日康復~~~~
ps2:NDS Rockman ZXA 終於有望入手~~~~
ps3:今日同jove 傾左陣,唔........公司真係請唔到幾個有用ge人~~~~

 

12月4日 星期四

返工~~~~眼訓到唔知咩咁......點解可以咁眼訓............................................
放工陪唔到雯雯睇醫生,所以好早就返左家,因極眼訓ge 關係,十點唔到就訓左~~~~

ps:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................................................................................

 

12月5日 星期五

都係返工~~~~好日都唔係好夠訓.....我以後要八點就訓先得........................
今個星期都好悠閒,雖然間中都係十九幾樣野一次堆埋黎,不過只要樓上係得一個teller ge 話,呢個問題係絕對永遠無辦法解決~~~所以總括黎講今個星期我好滿意~~~~
開會講到明唔可以再OT,又講到明無得升職加薪,預左ga la,唔通佢會怕d 員工唔撈咩~~~~
放工先同雯雯去左睇醫生,之後佢就陪返我去搵人收game~~~~我又再同佢行朗豪等佢老公~~~~八點幾閃人,歸家後打機打機同打機~~~~

ps1:終於買到rockman zxa,開心~~~~
ps2:仲要係全新個下抵死~~~~
ps3:同雯雯用買股票ge方式去睇買game呢個行為,好白痴................
ps4:今日又俾秋英狠狠咁hurt 左一次................
ps5:雯雯,腳痛就唔好行咁多la,得閒就休息下,玩下wii 咪幾好~~~~
ps6:總覺得大佬有心事..........奈何我應該唔係一個傾訴對象..............................

 

12月6日 星期六

今日都要返工...........祥哥有返,有人食早餐~~~~妹妹都有黎~~~~bebe唔黎,大佬唔黎..........
食完就開工~~~~今日全日都唔想做野,淨係想開戶口,點解會咁奇怪.............
放工超極速閃人,一點四就走左,因為我要趕去搵billy 佢地睇爛片~~~~
點知我係最早到.......同billy 玩住gvg等.....等等等,懷志佢地都係未到...........唯有睇住其他爛片先,很好,今日認識到新朋友-----big red..................可惜ge係隻速龍無名..............
四點幾先齊人,所以就無再睇其他爛片,變左gvg 四人大激戰~~~~今次順過上次好多,5.0以上會順d 原來係真~~~~晚餐出返油麻地,去左金蘋果食~~~受經濟環境影響,有少少縮水,但係仍然好ok~~~~食完行多陣就散左,返到家沖完涼hea 多陣就訓左~~~~

ps1:今日認識ge新朋友係big red,新ge 電子產品係rainbow dvice..................
ps2:今日正式加入爛片同好會,多多指教~~~~
ps3:為左紀念呢一日,我買左隻爛片..............下次約埋billy 佢地一齊睇~~~~
ps4:心中ge爛片之王仍然係"火山高校".........點解可以垃圾成咁.....................
ps5:點解咁多人都唔知咩係"我是出來買醬油的"......08年十大金句黎ga ma~~~~

 

12月7日 星期日

終於有假放~~~~
全日都係家休息~~~~睇漫畫,上網,打機~~~~
終於返睇哂成套"男兒當入樽",好好睇,又係一口氣睇哂山王個場,因為分開睇可能會緊張到死.............問題係我明明睇過好多次..................................真係難以形容咁好睇~~~~

ps1:題目一句正係"入樽"裡面,自己最鐘意ge一句對白~~~~
ps2:gvg 終於試哂全部機,有d 機諗唔明點解會係"七強".有d 機自己覺得唔錯上網d 人又話唔係好勁,除左我本身唔識玩之外,我覺得都關相性問題~~~~
ps3:唔知雯雯好返d 未呢??
ps4:放棄gvg版 PSP 了,但係聖誕禮物係NDSi 應該走唔甩~~~~

台長: sunnypigdog
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬) | 個人分類: 本座行蹤 |
此分類下一篇:蜜月
此分類上一篇:我好掛住秋英ar~~~~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文