24h購物| | PChome| 登入
2008-10-15 00:11:25| 人氣37| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

救市好得意

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢一個金融海嘯睇落其實真係好得意好搞笑

美國個救市方案...真係好得意...

話會收購d有問題架行...

我諗如果我係間行...無問題我都搞到佢有問題

納晒所有銀兩走...留番個爛子俾你搞唔好咩

正所謂趁火打劫...就係呢d啦

我記得以前大陸好似有單咁架野

有間銀行要收地起馬路...放晒消息話係條路架樹都有錢賠

點知第二日...成條路都係樹...

你唔好理d樹點黎.....總知有錢收就得啦

而家美國就同呢個情況一樣...嘩哈哈...好笑

再睇各國聯手救/托市...係就係升左

但係佢買左咁多貨...都總要放返出去架

無理由渣死係手架...一方面就等D無知市民再次入貨

另一方面就好似以前細個玩爭椅子遊戲十個人五張椅

睇下邊個國家坐唔到走唔切

納左批貨...咁果個國家就奶野啦

講就好聽救市...其實咪又係搵替死鬼

再睇任先生俾人鬧...其實我好同情佢

因為其實佢都己經做到好盡架啦

每次個市起晒咁升咁去...

佢都叫人要謹慎投資...要小心...

升到把把聲...佢出黎咁講你真係當佢癈UP咩...

但係D人就麻木咁追打....

其實佢地一早知有問題...但係又唔可以講出黎

一講出黎一定俾班銀行佬死做標把

真係講又死唔講又死...

而家死左.....

台長: whyim
人氣(37) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文