24h購物| | PChome| 登入
2007-07-09 01:16:26| 人氣86| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【2007年07月08日】瘋狂的大富翁

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今早,九點我終於去左跑步啦。雖然都係好曬,但無法。

下午一點左右,坐海爺車去佢屋企幫手重灌電腦。
跟住睇埋套DEATH NOTES 2.又幾好睇喎......

到六點半左右,去左傑爺屋企,跟住就玩大富翁同食pizza。

傑爺唔好再玩股票啦!你就黎變大閘crab啦...嘩哈哈...

第一舖我係大贏家,兩個死左係我架尖沙咀;一個死左係我架機鐵站。
第二舖我係大輸家,輸到破晒產,仲要死左係大平山,仲不單止這樣,最後接手我架流動資產個位淨係拎到六十蚊咋......嘩哈哈...

估唔到玩大富翁都玩到咁瘋狂。玩到十二點幾先走,以為無車車坐返屋企。諗住都係坐小巴轉的士回家。一落樓下,說時遲那時快,己經見到有一輛輕鐵從我側邊經過,我用最快的速度飛奔過去,好彩趕到。good ar......

回家,已經差唔多一點了。好明顯明日又會死下死下咁死返去啦。




第一舖我贏左好多錢呀。
如果現實中都可以係咁你話幾好呢?
我諗我又係度發夢啦....hahhahaha
不過真係好好玩。

台長: whyim
人氣(86) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文