24h購物| | PChome| 登入
2007-07-07 11:08:54| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【2007年07月06日】book and bookmark

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日個麥當當餐失去了靈魂(薯餅),陰公。

我發覺101真係一個訓覺架好地方,入到去隨手就拎到書睇,睇睇下就訓著左,訓到差唔多十一點先醒......訓左差唔多成個鐘,我諗無人發覺呱。

豬左,總之唔執枱,因為我可能唔駛搬位。多此一舉。

原來miss siu siu做埋今年度就會退休,佢仲每人都送左一張bookmark同一本書書。咁啱我又無bookmark,啱晒我用。唔知我幾時先可以退休呢。

後面擺左個八陣圖,成個迷宮咁。好搞笑......

今日聽到長哥講左句金句:「呢個係本世紀最大構思」,我諗佢指架係搬遷行動,聽完笑死左。汗!!!

下午,錢袋無晒銀兩,只得一張二十蚊。跟住去飲茶,諗住去食霸王餐。後來長哥請飲茶。飲完茶仲買左杯雪糕食。估唔到二十蚊可以飲茶食雪糕。真好。

哈,今日聽到有人話自己黑仔,真係好好笑?

黑仔呢樣野習慣就好啦?

其實,黑仔又駛咩閉翳呀.......

居逆境中,周身皆鍼砭藥石,砥節勵行而不覺。
處順境內,眼前盡兵刃戈矛,銷膏靡骨而不知。

台長: whyim
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文