24h購物| | PChome| 登入
2005-02-22 22:50:52| 人氣368| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不能進不能退,保持安全防衛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

估唔到今曰還有利是可以收到手,正當我在接電話的時候,忽然有位老師給了我二封利是。我好尷尬咁收了兩封利是,說了聲謝謝,因為正在講電話,hahahah。
兩三點的時候,更令我不能進不能退,保持安全防衛。
因為有兩件粉腸,分別係一號同粉腸二號因為打架走左入黎等候發落,跟住粉腸一號及二號就不知不覺睡著了,隨之而來的就係老細一號同老細二號都訓著埋,其他人就去左上堂,在裏面充滿著很濃的睡意,連我也想睡,但是我不能。
而我就坐係交叉位亦即電腦枱前,不敢有什麼聲色,真係濕潸,夾係中間。
整醒前面個兩條粉腸,一定係搵著自己黎煩,安靜的環境一定會被破壞。嘈醒後面兩位老細,好似又唔係咁好咁。
所以我決定坐係中間睇下網頁,靜觀其變,有咩依郁,先發制人。
好彩兩邊的一二號都安靜訓晒覺,我亦落得個安寧。
係度做得越耐,我發覺面對d傻佬技巧越黎越好......哈哈哈。
今日先發覺人工無啦啦加左五舊,好奇怪,大大老細又無講過加人工俾我,但係點解會有架呢?可能會成為一個不解之謎。

台長: whyim
人氣(368) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文