24h購物| | PChome| 登入
2007-07-25 23:35:47| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

离别高一(9)(下下)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我霖第叁個要感激既人都非林嘉欣莫属
初時第四段MISS話要調位
我都畿驚驚嘎
話晒都同淑君坐佐咁耐
突然要分開
都眞係難舍難离
所以個陣我地仲來個离别拥抱
蛤蛤
霖起都搞笑
由其是同高志成同奇奇來個离别拥抱個陣
個動作
霖翻起都覚得PP
不過
好庆幸
第四段我唔洗同魔鬼水山坐
响林嘉欣身上我學识佐要努力襩书
要認眞聼課
要爭氣
個陣我地滴唯一一個共同目标就係考得高分過水山
亦是我們共同滴敌人
為佐达成目标
同徑過林嘉欣個教导同我既努力
終於第四段我係全班平均分进得最多既一個
個刻眞係冇咩俾自己既进步再開心
我同渠可以講話冇話不谈
不過
嘻嘻
其实最鍾意講人地是非
由其是講水山
當D人叫魔鬼做水山姐個陣
我同林嘉欣都會做一個好PP既表情‘-。-’
最打動我既
我霖最要講係林嘉欣既勤力
眞係
好勤
所以我同小波成日都買渠為第四段最有机會囖第一名既人
不過。。
PP滴
始终都斗唔過少群
我們滴女班長
PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
如果你問我响我响高一(9)内面
最難忘係咩
我霖我會毫冇顾虑咁答你
同林嘉欣坐在一起滴日子
眞係最難忘
其实有時我覚得自己都好脽滖
成日都好鍾意同林嘉欣講
‘你好肥’
搞到渠成日都要買减肥药减肥
其实渠身材一D都唔肥
都几均衡
這就是我成日虾渠滴籍口

台長: Miss white
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文