24h購物| | PChome| 登入
2007-03-05 23:04:02| 人氣130| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

°×....裂痕↘,.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

曾經因為佢哋.....阿蚊說過..."友誼萬歲ぐ..

今天卻因為佢哋....要說°×...裂痕↘,.漸現了........

點解會搞成咁咖??........

因為你哋阿蚊喊了....

阿蚊覺得自己好無用啊....

一啲都幫唔到你哋......

由頭到尾浄係識講.."唔好咁啦......"

呢d老土嘅說話個個都識講...

九年同學了...卻唔知點去幫你哋復好.....

更加唔可以喺你哋身邊做啲乜嘢....

祇透過上網得到你哋消息....

聽到衰鬼話唔開心....真係唔可以做啲乜....

祇會說上老土嘅幾句說話......

唔好唔食嘢啦.....唔好搞壞身子啦..........

大家都會担心.......

狗狗...講下嘢啦.....將你埋喺心入邊嘅嘢講出嚟啦...

唔好再搞到咁....

咁樣落去.........你同衰鬼都唔開心...

何必呢??





--------------------------------------------------

似乎與我無關嘅一件事....

卻有很多感觸.........

哭得很慘的一天.......

台長: ┌v °尐豬蚊ぐ..
人氣(130) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: ·°伈¨圊﹏兲ヽ.哋シ |
此分類下一篇:""sor ar!!..~尐萍... `.
此分類上一篇:┏"-再度低落.....

.嬟 ...
終于被我發現你的pchome!哈哈.
曾經有一個朋友告訴我:別輕易說出絕交,那不可能實現.
像我跟達,曾經因爲一個人吵架.
然後不理對方很久.
但現在我們沒事了.
雖然只能做最普通的朋友.
但我狠高興他跟我一樣能放下之前那件事.
也許有一天我們能像從前那樣了.

人長大了就不應該偽小事僅僅于懷.
記住,朋友是一輩子的.
加油!
2007-03-16 19:56:19
┌v °尐豬蚊ぐ
呵呵....Thx.....佢哋好翻啦...
個個都開心翻曬....
係啦...你點知我個pchome嘅???
2007-03-21 18:15:11
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文