24h購物| | PChome| 登入
2003-08-25 21:15:33| 人氣890| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

時間不留人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,唉…咩都冇做過,本來今朝online only想上一上就算,點知冇啦啦想睇電影,開學「衰鬼上帝」睇左d,之後就開左「新紮師妹」睇,呵呵~~都幾搞笑,但,都係個句,比我入場睇我唔會,都係買VCD,呵呵~~時間過得好快,睇完之後已經係3.30,之後睇埋DoReMi,都已經係4.10,跟住Andrew就打來啦~~嘩~~~d時間咁就冇晒…………好在係開飯前做左一篇matching~

本來諗住做Practical Skills tim……..又要擇日啦…….

嗚嗚~~~原來張敬軒要走啦,佢要返上大陸….唔捨得…佢出年先再會返來….出年…出年…唉…我都要諗下我出年的事,要擇科啦…開學先擇就不得了啦,因為會忙到死…..

雖然同Andrew講左一陣電話,卻比我一些…啟示……人大過d,諗法係唔同d…多謝你~~

仲有一件好開心的事,我收到Nicole比我的生日禮物~~~~係~~~係~~~~手鏈呀~~!!!!!!!!!!!!呵呵呵呵呵呵呵呵~~~

今日雖然冇咩做過野,但我都好開心喎。

還有5日。

台長: Wendy
人氣(890) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文