24h購物| | PChome| 登入
2004-10-11 15:49:10| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

孤單

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

個日記死左兩日……
有d野想打,不過又好似過左時
………好矛盾

開學七個星期
開始覺得自己好孤單
咩都一個人,而且識人又唔多
點解呢?之前我一d都唔驚
我相信我可以識到人
不過對我同dept既同學……
又唔係啦~除左Liz之外
真係冇……點解呢??
大家唔係好arm channel啦~
反而面對其他dept既人,我又冇咩wor~
唉,我都試過撩d人講野
不過好地好似好驚蝕咁
Er…………

原來,我係好想人陪的
原來,我係咁唔獨立的
原來,我好水皮的

上L2L係比我笑得好盡情既地方
不過已經收歛左好多好多
自上次present講左個故仔
竟次次比人講……
問我下次講咩wor~hahahah~
傻的。

神啊 不知怎經過
前路像迷霧看不清楚
為何 剩下我
獨自面對困憂苦楚
沒法掩飾 那份徬徨及無助
有誰明白我

如今我像風飄過
願能陪伴你去看清楚
怎會剩下你
抹掉眼淚再不獨單過
我願意 緊握你手
衝破為了你 從沒放棄

就算世界冷落你 永不捨棄
就算看似無運氣 神亦有預備
讓我再次抱著你 增添福氣
唯主的愛能回味 願恩典永賜給你


雖然知道,自己係知道
係任何境況下,神都會陪住我…
不過~呢~(唔識打啦,唔知你明唔明?)

咁就week 7啦……

真係有d frustrated



台長: Wendy
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 教育學習(進修、留學、學術研究、教育概況)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文