24h購物| | PChome| 登入
2006-12-09 17:57:10| 人氣114| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

卒業の祝福

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006年11月26日
這天是四年大學裡一個很重要很重要的日子
雖然距離正式拿畢業証書的日子還有一段將會很艱難的時間...
但影畢業相這一天收到你們的祝福
讓我更有動力為最后的校園生活而努力
拋帽一刻...真係好爽~哈哈哈~
仲有屋企人的見証~
老豆、媽咪、芳做左我的"阿四"(佢仲包左束金莎比我~哇哈哈)~
仲有專登同人調更捱夜先有两日假、做左我半日攝影師的哥哥
好有心的專程過黎的"e丈"同千叮萬囑叫媽咪一定要買多束花的"阿e"
家人見証呢刻特別有意義呢~只是...辛苦了他們~
當然唔少得响澳分認識的你地啦~
好多謝你地扎花啊!真系好靚啊~~>=<
好可惜那天並无好多時間同到你地一齊影相~
好可能只有一两張大合照...又或者只系仅有的一張合照...
但系每一張相都系我相簿入邊最珍貴架!
特別嗚謝:
專程由澳門上黎ga各位,(排名不分先后)
鄭叻、pinky、子龍、靚仔、老德、老敏、魚旦、詩、outing...(不能尽錄)
你地design件衫好有心意啊~!!(仲比靚仔著過添~真系唔捨得洗....哇哈哈~~~)
仲有人无到、花都到的鴨仔^^錫番啖先~chu~
這天真的很累很辛苦,但系好開心!感覺好幸福喔!!
一大早起身化妝整頭...
著住對两寸高跟鞋由宿舍趕到去正門
又由正門走番去圖書館、影左一張集體相又行番出正門....
我地班仲比人"恰"....企左上台等左成半個鐘有多先到我地影...
八點十五分集中,十點半先影完集體相....真是狂汗.....
等到d花都謝謝地、個妝都溶溶地、對腳都痺痺地、我d屋企人都"牛牛"地....
然後還未來得及跟同左班四年的同學仔影多几張,
約左大家的時間又到啦~
廣外貿過黎的小學同學(哈哈~好搞笑的隔離位)同中學同學仔(cillia知唔知邊個?之唔系啊羅xx同學囉)到左、阿敏又到左....行到入門口~惊見澳分大队!!响呢個時候塲面開始混亂....嘿~

中午食飯仲有段氣人的小插曲、book左的台竟然比左人??
諗番起其實有點好笑~
我正氣在當頭斥責仲同我搶枱的小侍應之后
連老豆都睇唔過眼黎火~
最后連老哥也發"标","用下腦啦你!! 出去問下你個經理先啦!"
連我都呆左一呆...嘿嘿~老哥~强!!
哇哈哈哈哈~~~火爆家族喔?

話說之前一日我做左样好白痴的事
我帶左我屋企人去左北京路搵上下九的陶陶居...
响北京路繞左几個圈之后問個"食蕉"
佢遙指一個方向話"陶陶居?是这個方向啊...在上下九耶~你還是打的去吧"
........................汗....我們是打的來北京路的...
呢個時候,老哥真的想一野勒死我...嘿~
老媽還在一旁說"女仔0麻~平時好少出街先唔識路..."

唔記得邊個同我講~話呢日好似出嫁咁....
嗯~~~只可以話,两样野唯一相同的是大家的祝福
你地的每一份心意,都是我的动力!

s(≧v≦)/ 私はとてもしやわせんです!
一定要順利畢業!!!

台長: 紫軒

您可能對以下文章有興趣

人氣(114) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

稻草人
哇卡卡..我都想人到架..,吾好意思呀..因為果十幾日有同事放大假..我地不但唔可以請假..連平常的例假都要暫時取消呀..所以只可以花到呀..今日好彩都同你食左兩餐飯..好開心呀傻婆..返澳門就找我啦,姐姐請你去starbucks ar..乖
2006-12-11 02:33:13
Pinky
羡慕死人呀~~~到唔到係我的損失呀...不過真係好為你開心呀...希望我地都可以一齊畢業
2006-12-13 00:07:53
版主回應
唔打緊唔打緊~~^^
大家一齐比心机啦~你影畢業相記得叫我啊~
2006-12-24 02:37:32
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文