24h購物| | PChome| 登入
2008-02-20 21:47:43| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

馬會好煩阿

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個sem 我係seminar好積極答問題阿

答錯都唔梗要 最重要係要loading過

加油~!!

kam既 ca 要re test~!!

so要溫下書la~!!  



要係到記番底小小野

johnny 比左個花名比華仔

李博士~!!哈哈~~!!  失敬失敬



放左學~~!!飛去馬會見工

xxxxxxxxx~~!!!!有無攪錯

係甘問我係咪番到工 話我要番學點番工

我咪講左得lor

前前後後問我4次~~!!!

仲要in我in甘鬼耐

問我甘鬼多問題後又再貿疑我係咪可以番到工


不過我又衰 佢問我拎咩我就無咩

好似唔尊重個interview甘 哈哈

問我拎學生證影印本 我無wor

拎d 證書睇下  我又無wor



仲要in到中途 似同我吹水多過in lor

不過我又衰  計數果到 錯左一半 哈哈 

因為我聽唔清佢講咩 個計數機d制好難禁  真係麻煩



德德黎接我  開心^^

出到去 另一個interview個女仔問我野

佢問我in成點

因為我就要再見另一個男人 佢唔洗

so佢問我係咪請左我

甘果個男人又無咩請我  都係叫我等

只係又再貿疑我係咪可以番到工

之後話maybe會有同事會再contact我叫我去training

我都唔知呢  不過而家唸唸下 就算佢打黎 都唔番la

甘多朋友都唔建議我做  甘又係 maybe我都唔啱係果到做野 哈哈




之後同德德去食野  餓死佢 仲未食野 

好好味既萄撻~!!

個喇沙辣左小小  

但係個萄撻真係好好味~~ 都係德德好 帶我去食好野 呵呵

原本唸住睇戲 不過好full呢  

下次再睇過~ 



星期五德德生日~!! 我book左枱la

當然又係食日式野 lee間野裝修完la 可以去食lu

等得好苦呢~!  




2月18日 任志輝生日wor

生日快樂~!!  

輝哥溝死女~!!! 哈哈~@@



ps: 真係非常唔好意思

    我好多活動都無join到

    我有時間都會比自己bf阿
   
    變得有異性無人性la

    唔好打我阿 哈哈

   







台長: Gloria Hung
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文