24h購物| | PChome| 登入
2007-11-05 22:55:46| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

太空館天象廳

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左tst 太空館睇南美巨龍

lee套野原來係3D效果

不過我覺得小小3D咋

套野唔錯 我地仲可以坐係最後排睇 仲正~~


不過就見到個阿媽+個仔好無禮貌既一面

甘我同tak仔 隔離仲有一個位 之後就係佢地果兩母子

甘就開場既時候 有個伯伯坐埋個單丁位

甘個阿媽就好唔like個阿伯

話好鬼迫

睇睇下 個伯伯咳左幾聲

個阿媽拉埋個仔 走去d空位到坐

攪到成行既人

唉.... 洗唔洗阿 超無禮貌~~

如果佢係唔中意同人迫又唔中意d空氣污染

唔好出街lor 都唔知咩人 阻住晒



下一套目標~!! 好似好好睇甘~~!!!

原本想睇埋 但係好似瘋左小小 下次再睇

係tak仔真係好 記得我中意睇天象廳d film

好小人會陪我瘋呢 因為好多人都會覺得好無聊

幾時做銀河果D FILM阿 我期待中~~~!!


之後一定要去好多明星都去食既鋪頭食下

每次去tst都會去食個tea

連發哥都去過呢~~!!!@@





番home之前去左拎con

又要入貨la 無晒lu 入多左1 day define既大眼睛 (啡色)

去拎既時候

個哥哥仔送lee兩個con盒比我

入面有鏡仔~!!! 姆明 + 史迪奇 開心死~

好靚阿 愛死佢地



又要buy USB 1GB應該夠用la

無計la 經過尋日要format部機

d野無晒既痛苦經驗下 真係要buy番個USB back up d野la

唉...... 中毒太深 無得救 比個衰人害~~

佢個movie好毒阿~~!!!!





仲未齊d叮噹

得甘多咋 幫佢地影未齊既全家福~~

mother話我超低能

話我甘大個 仲攪埋lee d野

甘得意 再加上我係搶番黎 呵呵

比我搶走晒d叮噹既兄弟~~!! 唔好意思 呵呵



ps: 今日有個好傻既人

同我傾傾下電話 話自己搭錯車

仲話係我害阿 唔知有無攪到番工遲到呢 哈哈

佢又唔比我點名係邊個 唉..... 你唔好係甘到留言

會暴露身份比人笑阿~~~呵呵





中意與唔中意

其實真係好矛盾

而家唸完又再唸

朋友話 唔洗唸

由佢算la 唔值得

真係好想知道

你當我係咩?




台長: Gloria Hung
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文