24h購物| | PChome| 登入
2007-09-26 21:53:36| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中秋 + 傑仔生日快樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

lee幾日

都係離唔開慶祝中秋~~

同朋友食飯 同屋企人食飯 仲有一樣唔少得 年年都要同姊妹一聚la

平時點唔得閒都好 中秋點都出黎ga 咩都推晒都去阿

不過小左yuri~~可惜~~!!無計 佢要睇住女女

我既契女 3歲la~~!!我仲未去睇過佢



9月25日~~傑仔19歲生日~~

好可惜 我黎唔到佢既party~~

無計la 姊妹大晒~~

祝佢每日都開開心心

生生性性做野 唔好掛住玩~~~!!!



今年既中秋 過得好開心

中秋夜同姊妹們去cafe傾計

全程笑死我~~!! 傾左好多好敏感既話題阿~~哈哈~~

大家都成熟左好多 大個女 有事業 有埋方向

我呢 到而家仲未搵到自己路




星期一同nam lung ho打牌~~

點解d牌甘爛 同阿fu佢地打

d牌唔係甘~~無眼睇 哈哈~~




lee排都係繼續逃避~~

有好多野 係自己control唔到

台長: Gloria Hung
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文