24h購物| | PChome| 登入
2007-07-07 19:17:37| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

mother報告出左 + 阿夫生日快樂 + lape test

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

首先多謝朋友們既關心

lee段日子收到你地既sms 電話 多謝你地

而家mother check到有d事 但係只要好好調理下就應該無問題

而家先放心番




今日7月7日~~~~阿夫生日快樂

中間果個就係壽星仔la~~!!

7月6日~果日~~

我番左學校test完lape~~!!lape test ko左佢la~哈哈

多謝阿lung比d運我阿~~!!哈哈

之後就去左join 阿fu既birthday party la

去石澳~~~!!!!

去到~~!!唸住唔落水玩 因為唔方便阿ma

點知佢iris yuki kathy呃左我落水la~

第一次敢玩浮床~~!!!有小小驚

有個小朋友坐埋上黎~~!!佢好cuite~!!

勁中意佢~!!!!哈哈

之後大家都一齊落水玩~

今次活動有邊個呢~~介紹下先

有主角阿fu ki wah fai iris kathy yuki

之後佢地瘋  明知我唔識游水都翻張浮床~~

阿fu仲勁 iris拍左video笑死我

之後大家上番去食蛋糕la

佢地buy左d cream黎玩

阿fu比我地追住黎.....哈哈

但係大家都中招 連iris拍video都中埋招

照左好多相~~遲d先post番上黎la~~


then 就出左去灣仔食韓燒

果間野d野食ok~~不過太多肉la 又好多油

好快ko左~~!!

大家玩得好開心


之後iris同yuki走先 

then我地就去左太子打牌~~!!!!

仲叫埋norwin出黎呢

kathy真係好勁 同佢打牌會輸晒d錢~~哈哈

我d賭徒同學仔 連生日都要賭~~哈哈

之後三點幾 好夜la 我要走先

佢地都唔知玩到幾點la~~哈哈~~!!

happy day~~!!

mother無特別事 happy

痛快玩左一日! happy

lape test ko左   happy!!!



沙灘既相遲d post la~

要問iris拎相先~~!!!

台長: Gloria Hung
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文