24h購物| | PChome| 登入
2006-09-17 22:41:55| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大丈夫2好好笑阿

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9月15日星期五~

祈唔洗番工黎接我放學~~

去左新都會睇大丈夫2~~

未究鍾之前去左滿記糖水~!!d糖不甩好好味阿

之後就入去睇la~~!!笑死我~~!!

講d野都係甘cheep ga~~不過好好笑

之後去左大家樂對面間日式餐廳食dinner~

個壽司拼盤幾抵食~~!!d小赤貝好正~!!

then就番home la~因為唔可以太夜番home~~如果唔係mother會唔鍾意

而家番學la~~!!唔可以成日出街la~!!


星期六~~好乖甘番左學校上堂~~!!

去到聽佢講左成個鍾廢話~~攪到好眼訓~

之後終於講書la~!!!發覺lee科bbm~~咩都讀~~!!

then放學~~過cwb整d野~~之後去等阿祈落場一齊食飯~

點知佢突然要開會~!!做野緊要~~

不過佢唔比我走~~so就坐左係到等佢la

陳生叫我番去做~!!做星期六日都好

但係我都係唔做la~!!mother唔鍾意我番~

最後我等左阿祈個半鍾~~~!!但係過多半個鍾~

佢又要開第二個會~~無計la~鬼叫前晚d同事做得唔好咩~

so阿祈同我一齊食左小小野~可以話無點食野~

就要番公司la~~真係辛苦~~!!都未食飽飽~!!

只好係背後支持佢~~!!我都要加油~~唔可以再retake阿~

台長: Gloria Hung
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文