24h購物| | PChome| 登入
2006-01-14 19:16:25| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

阿四---生日快樂!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我既其中一個兄弟生日阿~~

係到祝佢生日快樂la~~~

今日我無出去慶祝~~~知道佢地又去唱k阿~~

考試再即~~~廢時個心玩散左~~~~

佢明白ga~~哈哈哈哈~~~~~~好兄弟~~!!!

佢要考高考la~~~仲有其他同學仔都要~~~努力



尋日同yuki去左paris到study~~

愈來愈夜~coffee shop播既歌愈激動~~

so唔溫啦~係到傾下計~~

不過都係溫唔到d咩~~唔係好專心~~哈哈~!!!死....la

甘就可以一日~~


今日原定去東涌搵yuri~~~睇BB ga~~

不過又係要考試~~~死到臨頭~~都係有幾多study幾多~~

BB可以新年去見佢~~~yuri叫我buy糖糖先好上去~

包糖要新年先比BB la~~

yuki無去~~~屎佬有去阿

去完番黎~~恨生仔la~~BB一定得意la~~

不過大個左就唔好玩la~~呵呵~~

聽屎佬講~~~BB睇黎好乖 但係好鍾意玩

佢甘活潑咩都放心晒~~新年去探下佢la~

我真係好佩服yuri~~~加油~

我地3姊妹會支持你ga~~~

yuri既女女~~~即係我地三個既女女la~~

做左契媽阿~~~其實yuri未話比我做契媽~~

我自己要做咋~~呵呵呵呵~~~

希望佢地生活愉快~~~


下星期考試la~~~大家加油~~~~~我地一齊升班~~yeah~~呵呵

台長: Gloria Hung
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文